Lykkelitenen Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Her er ganske krise... Sende en tekst til en venn for at han skulle se over. Han har så klart brukt et form for retningsprogram som gjør at de tingene han har rettet er blitt markert med rød skrift og overstrekning, mens hans forslag og nye ord har fått rød skrift og understreking. Veldig greit siden jeg ser hva som er rettet, ikke fult så greit når jeg nå ikke får gjort om dette. Allt som nå skrives skrives nemlig på samme måte som hans retninger, med farget skrift og understrekninger! Og jeg kan ikke fjerne noe, i steden for å forsvinne, så blir dette også farget og streket over :S Arg Noen som vet hvordan jeg får ordnet dette? Er nyeste word i vistaversjon...
Gjest kua Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Her er ganske krise... Sende en tekst til en venn for at han skulle se over. Han har så klart brukt et form for retningsprogram som gjør at de tingene han har rettet er blitt markert med rød skrift og overstrekning, mens hans forslag og nye ord har fått rød skrift og understreking. Veldig greit siden jeg ser hva som er rettet, ikke fult så greit når jeg nå ikke får gjort om dette. Allt som nå skrives skrives nemlig på samme måte som hans retninger, med farget skrift og understrekninger! Og jeg kan ikke fjerne noe, i steden for å forsvinne, så blir dette også farget og streket over :S Arg Noen som vet hvordan jeg får ordnet dette? Er nyeste word i vistaversjon... Han har nok brukt "spor endringer". Jeg går ut fra at siste Word er likt i Vista og Windows 7. Da blir du kvitt dette ved å gå trykke på "Se gjennom" på banneret øverst på siden. Så trykker du "spor endringer" slik at dette symbolet ikke lenger er merket. For å få bort eksisterende rød tekst og streker må du høyreklikke og velge om du godtar eller forkaster endringene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå