Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #21 Skrevet 17. februar 2010 serien er knallbra syns jeg. leste ferdig dead and gone i går.
Mir Skrevet 18. februar 2010 #22 Skrevet 18. februar 2010 Det eneste som plager meg er noen småfeil i historien, men de blir vel fikset i neste utgave. Kan jeg spørre hva slags feil du mener ?
Bloodless Skrevet 4. mars 2010 #23 Skrevet 4. mars 2010 Veldig, veldig lettlest. Jeg pløyer lett gjennom en bok i gangen. Fin måte å koble av på. Også ser jeg for meg Alexander Skarsgård hver gang Eric blir nevnt. Mm.
einna Skrevet 4. mars 2010 #24 Skrevet 4. mars 2010 (endret) Eksempel: (Spoiler) Debbie sier selv at hun er en lynx (gaupe), mens hun senere blir beskrevet som fox (rev). Bill oppgir også forskjellig antall barn i to ulike bøker (tre og fem). Det "rette" er 3, hvor en døde som baby Det er også noen selvmotsigelser, f.eks kan ting som skjer sjelden i ei bok, bli beskrevet som ofte i andre.. Kommer desverre ikke på noen eksempler i farten.. Flere som har eksempler?? Endret 4. mars 2010 av einna
Mir Skrevet 4. mars 2010 #25 Skrevet 4. mars 2010 Eksempel: (Spoiler) Debbie sier selv at hun er en lynx (gaupe), mens hun senere blir beskrevet som fox (rev). Bill oppgir også forskjellig antall barn i to ulike bøker (tre og fem). Det "rette" er 3, hvor en døde som baby Det er også noen selvmotsigelser, f.eks kan ting som skjer sjelden i ei bok, bli beskrevet som ofte i andre.. Kommer desverre ikke på noen eksempler i farten.. Flere som har eksempler?? Åja, det har jeg faktisk ikke lagt merke til.
einna Skrevet 6. mars 2010 #26 Skrevet 6. mars 2010 Kom på en til Radiokanalen på Fangtasia går fra å hete WDED til KDED... Når dette er sagt, så er ikke slike småfeil nok til å få meg til å la være å lese bøkene, som jeg liker. Bare litt "forstyrrende elementer", som jeg kan finne på å nevne i et internettforum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå