Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

serien er knallbra syns jeg. leste ferdig dead and gone i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det eneste som plager meg er noen småfeil i historien, men de blir vel fikset i neste utgave.

Kan jeg spørre hva slags feil du mener ?

• 2 uker senere...
Skrevet

Veldig, veldig lettlest. Jeg pløyer lett gjennom en bok i gangen. Fin måte å koble av på. :) Også ser jeg for meg Alexander Skarsgård hver gang Eric blir nevnt. Mm. :spise:

Skrevet (endret)

Eksempel: (Spoiler)

Debbie sier selv at hun er en lynx (gaupe), mens hun senere blir beskrevet som fox (rev).

Bill oppgir også forskjellig antall barn i to ulike bøker (tre og fem). Det "rette" er 3, hvor en døde som baby

Det er også noen selvmotsigelser, f.eks kan ting som skjer sjelden i ei bok, bli beskrevet som ofte i andre.. Kommer desverre ikke på noen eksempler i farten..

Flere som har eksempler??

Endret av einna
Skrevet
Eksempel: (Spoiler)

Debbie sier selv at hun er en lynx (gaupe), mens hun senere blir beskrevet som fox (rev).

Bill oppgir også forskjellig antall barn i to ulike bøker (tre og fem). Det "rette" er 3, hvor en døde som baby

Det er også noen selvmotsigelser, f.eks kan ting som skjer sjelden i ei bok, bli beskrevet som ofte i andre.. Kommer desverre ikke på noen eksempler i farten..

Flere som har eksempler??

Åja, det har jeg faktisk ikke lagt merke til. :)

Skrevet

Kom på en til :P

Radiokanalen på Fangtasia går fra å hete WDED til KDED...

Når dette er sagt, så er ikke slike småfeil nok til å få meg til å la være å lese bøkene, som jeg liker. Bare litt "forstyrrende elementer", som jeg kan finne på å nevne i et internettforum ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...