Gå til innhold

Sko

bipbopalula

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en nydelig ivory kjole, og nå er jeg i gang med å titte på sko. Jeg får ikke kjolen før i april/mai og da må skoa være innkjøpt (da skal jeg til tilpassing, kjole kjøpt i annen by).

Går det an å bruke brune sko til? Har noen ubrukte skikkelig lekre brune sko.

Hva med hvite sko?

Eller bør jeg rett og slett bare kjøpe ivoryfargede sko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har light ivory kjole og har valgt lightivory sko, men har også solv sko for morro.

Synes det er fint at det brekker litt, så brune sko blir sikkert lekkert til ivory kjole! Jeg synes du skal bruke de om du liker de! :jepp:

Skrevet

Jeg er ikke så glad i sånne typiske "brudesko" så jeg skal ha sølvsko til min kjole (av farge diamond white). Brune sko kan helt sikkert bli fin til en ivory kojole. Velg noe du har lyst på:) Og jeg synes det er litt artig at jeg kan bruke skoene igjen senere...

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg har ivory kjole og blå sko, hvis du liker de brune og synes de passer, er det ingenting i veien med brune sko! :)

Skrevet

Jeg hadde brune sko til min ikke helt hvite kjole. :jepp: Eller, de var brun- og gullfargede da, men ivory er jo i gull-familien og da passer brun veldig fint til.

Gjest Vinterbrud <3
Skrevet

Jeg skal antagelig ha brune sko til min ivory kjole :)

Enten brune eller gull. Synes det er mye finere når skoene bryter litt jeg :)

Skrevet

Ååååh får vi se skoene? :jepp:

kjeeempenysgjerrig!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.. Da tror jeg at jeg går for de brune skoa. Jeg har også noen hvite pumps, med røde hjerter all over, men er ikke så gla i rødt og ønsker ikke å ha rødt i bukett, blomster eller andre detaljer, så da dropper jeg de.

De brune jeg skal ha har omtrent denne fasongen:

http://www.brandos.no/penelope/naruba-mult...-espliego/a4991

men denne fargen:

http://www.brandos.no/menbur/3973-02-brown/a10005

post-28993-1260830014_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...