Gå til innhold

Er jul bare fantastisk?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Etter samlivsbrudd, og etterhvert nye familierelasjoner, har jeg egentlig hatt pyton juler annenhver gang. Skjønner ikke helt vitsen med julefeiring uten barn. Ifjor streiket jeg helt, og gikk på byen med en venninne på julaften. Faktisk mye bedre enn å feire med familie og uten barn. KJenner jeg er veldig sår når det gjelder jul, og klarer ikke glede meg selv om det er "min" jul.Juleforberedelser og julesanger får meg bare til å grine, enda jeg ikke er noen sippehøne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter samlivsbrudd, og etterhvert nye familierelasjoner, har jeg egentlig hatt pyton juler annenhver gang. Skjønner ikke helt vitsen med julefeiring uten barn. Ifjor streiket jeg helt, og gikk på byen med en venninne på julaften. Faktisk mye bedre enn å feire med familie og uten barn. KJenner jeg er veldig sår når det gjelder jul, og klarer ikke glede meg selv om det er "min" jul.Juleforberedelser og julesanger får meg bare til å grine, enda jeg ikke er noen sippehøne.

For meg er julen det jeg selv gjør den til å være. Jeg velger å glede meg i førjulstida og kose meg i jula, selv om det er noe som sterkt mangler for meg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det faktisk litt omvendt, jeg gruer meg til første jula med barn (som blir 2 år til). Jeg er nemlig vant til å være barnet her i huset og STORKOSER meg med pakker og mat. Sier som POM, jula blir det man gjør den til.

Du trenger jo ikke feire tradisjonelt, bruk jula til å gjøre noe du synes er koselig. Spander på deg spa, en tur eller noe du virkelig ønsker deg. Eller gå ut på byen om det er det du vil. Det finnes ingen regler for hva man SKAL eller MÅ gjøre på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...