Gjest Gjest_Ellinor_* Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Herregud, nå skjer det igjen. Det er lenge siden prøvingen begynte, og har begynt med utredning og alt det der. Jeg har lang nok lutealfase, men har blodig/brun utflod fra 3-6 dager etter EL og fram til mensen. Okei: Nå har altså denne utfloden begynt igjen. OG IGJEN tenker jeg "å, kanskje jeg har festeblødning!". Er det mulig?? Jeg blir så oppgitt over meg selv! Det er INGENTING som tilsier at noe er annerledes denne syklusen Huff, det er tragikomisk. Så nå sitter jeg her med denne lille blødningen, men fordi jeg vet at vi har truffet eggløsning så klarer jeg ikke tenke noe annet enn at det kanskje ER annerledes denne måneden. Kjenner dere dere igjen??
Mayami Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Ja!! Jeg er i denne klubben... pg har funnet ut at det er jo faktisk ingenting å gjøre noe med.. annet enn å klage sin nød! Det er veldig lett å si at man bare skal fokusere på noe annet, men det ganske umulig for den det gjelder! Min synpati til deg!
Gjest Gjest_Ellinor_* Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Haha! Så bra at jeg ikke er alene! Nei, huff, det har nådd nye høyder nå: Jeg har svært kraftige menssmerter, som begynner flere dager før mens. Jeg tok min første smertestillende i går, for å være sikker på å få sove og at smertene ikke skulle eskalere. I dag verker det, men ikke så ille. Alt dette forteller meg at mensen kommer i løpet av helgen. Men vent nå litt: KANSKJE DET ER FESTESMERTER!!!
pusilus Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Melder meg inn i klubben jeg også På alle punktene. Jeg har magevondter som gjerne begynner 2 dager etter mensen er over og varer til ca tre dager etter EL, etter det er det bare å vente på menssmertene som begynner en fire-fem dager før mensen kommer. Nå er det knappe tre uker til jeg skal inn til lap, spent på om jeg får bekreftet mine mistanker om endometriose. Alltid et glimt av håp, vondtene før og etter EL har vært sterkere denne syklusen. Kanskje det har gått denne gangen? til deg
Gjest Gjest_Ellinor_* Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har endometriose. Jeg fikk sen positiv test første syklusen etter operasjonen, men fikk mensen et par dager på overtid. Fikk liksom ikke bekreftet den graviditeten, for jeg fikk som sagt sen positiv test, så den er jo egentlig ikke gyldig. Men jeg har prøvd i over to år og aldri opplevd noe lignende... Nei, jeg har null graviditetssymptomer, men alt av vanlige pms og menssymptomer. Gitt opp håpet? LANGT der i fra
Gjest Gjest_tuva Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Her kan jeg melde meg inn, merker jeg Jeg blir stadig like oppgitt over meg selv. Jeg tror at i løpet av den tiden vi har prøvd så har jeg kjent alle symptomer mellom himmel og jord - men gravid, nei det har jeg ikke blitt Nå er vi såvidt i gang med utredning da, så nå føler endelig at jeg gir litt mer blaffen. Bittelitt...
Teriyaki Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jepp, så til de grader..MEN, jeg er ikke en gang en prøver. Jeg er 19 år og tar p-pillen hver eneste dag! Slå den.. Men nå er jeg utrolig verpesjuk, da. Men en stor klem til dere her som prøver, og som plages av dette. Det er nok utrolig slitsomt Endret 18. desember 2009 av Teriyaki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå