Gjest gleder seg Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg er en jente på 26 år som gleder seg fryktelig til å begynne å prøve. Jeg er fortsatt student, men ferdig til sommeren, Kjæresten min er ferdig utdannet våren 2011. Vi har vært sammen i 4 år og er enige om at vi har lyst å barn engang når vi er ferdig med studier. Men jeg synes det er så leenge til. Likevel er jeg veldig innstillt på at vi begge skal være ferdig, slik at vi har litt større økonomisk frihet osv. Har snekket med kjæresten og vi har blitt enig om å starte prøvingen om ett år!! da har jeg forhåpentligvis fått jobbet noen måneder allerede, g han er iallefall ferdig med skole og forhåpentligvis fått seg jobb. Jeg glede meg sånn at jeg kan nesten ikke vente!! Men samtigig kan det jo vise seg at det kan bli problematisk å få det til.. det er jo liksom en selfølge at det går bra med alle andre, så jeg er nesten litt paranoid i forhold til at det ikke kan være SÅ lett for oss som for alle mine venninner statiskisk sett liksom Hva synes dere? Er det helt tullete å planlegge så langt frem i tid? Hva gjorde dere?
Pupsilure Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg var der selv for et par år siden Tiden kan virke fryktelig lang, men hvis man ikke tenker på det hver dag, så er plutselig tidspunktet der Jeg sluttet på prevensjon i desember, så hoppet vi av i svingen helt til juli, da startet vi å prøve ordentlig. Det tok 4-5 mnd, men nå sitter spira mi Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå