lost_bird Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hva slags gardiner har folk som har ovner under vinduene?? Jeg vil så veldig gjerne ha panel gardiner - men de dumme ovnene er i veien! Lift-gardiner har vi flere steder i huset, men skulle gjerne hatt noe litt hyggeligere i stua. T Tror aldri jeg har sett et stuevindu med ovn under vinduet i et interiør-blad!!! *frustrert*
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 jeg var i samme situasjon for ett år siden, og letet etter løsninger i et halvt år..... man kan få spesialsydd liftgardiner, men det koste flesk. jeg endte opp med å kjøpe rullegardiner på kid som er i et lin-liknende stoff(eggehvite). de kan du kappe til som du vil, og feste utenpå eller inni vinduet. jeg hadde litt vanskelige vindusmål for ordinære liftgardiner, og valgte derfor dette.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Men kommer panelgarninene i konflikt med ovnen da? Dersom du ikke skal trekke for gardinene bør det ikke være noe problem. Det skal også finnes en type stang (ligner litt på en kirsch-stang som kan festes øverst på panelovnen slik at gardinen kommer litt ut fra ovnen.
leirbål Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Kan du ikke legge opp gardinene litt da? Eller flytte ovnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå