Gjest xjenten Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Meg og x-en kom litt skjevt ut etter brudde. Det vil si at jeg begynte å bli desperat og gren til han i tlf og maste på han med meldinger og msn osv om at han var mitt alt og at han måtte ta meg tilbake. Dere vet det vanlige. Vi begynte da å krangle en del, og jeg ble da mer og mer såret og følte meg rett og slett elendig. Følte at han ville tråkke meg ned og slikt. I noen uker nå har det vert null kontakt mellom oss, jeg har nektet å snakke med han fordi har funnet ut at han har snakket stygt om meg til vennene sine, eller han sa noe til dem som ikke var sant. Han tok kontakt med meg en gang, for å spørre meg et idiotisk spørsmål, som jeg ikke svarte på. Nå har jeg tatt opp det med at han slengte drit om meg og vi begynte å diskutere litt. Endte med at jeg sa til han at jeg ikke ville krangle mer og at jeg ville vi skulle gå tilbake som venner og at jeg er over han nå osv osv. Jeg fikk da et svar som lød sånn: Jada . Syns ikke det virket som han ville være venner, eller? Vi var sammen i 1 år foresten. Nå lurer jeg på om det går ann å få x-en tilbake via vennskap. Altså få tilbake den gode vennskaps tonen vi hadde før også begynne å småflørte litt? Vi var nesten bestevenner før vi ble sammen, og viss vi ikke blir sammen igjen, så vil jeg ha vennen min tilbake. Takk for alle svar!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes du er patetisk som ydmyker deg selv på denne måten, og gal fordi du vil ha tilbake en drittsekk som han.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Veien tilbake til vennskap etter kjæreste er veldig vanskelig, og ikke minst når du har en skjult agenda...
Gjest xjenten Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Hmmm... men jeg elsker han virkelig... det har vert slutt i snrt 3 måneder, og følelsene er like sterk..
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Hmmm... men jeg elsker han virkelig... det har vert slutt i snrt 3 måneder, og følelsene er like sterk.. Du elsker altså en som snakker dritt om deg til kameratene sine, og som bare svarer "jada" når du forsøker å føre en voksen samtal med han? Du kan umulig være særlig gammel...? La denne fyren være, du. Han vil åpenbart ikke ha noe med deg å gjøre, og det er kanskje like greit for dere begges del.
Gjest Nanette Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Han er ikke bra for deg. Han sårer deg, og snakker dårlig bak ryggen din. Hvordan kan du være venn med en som han? Du fortjener bedre.
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Uansett om fyren er en drittsekk eller ikke, vennskap med en fyr man har følelser for er en dårlig ide. Om man har en skjult agenda vil det alltid være den "jeg vil ikke kun være venn med deg"vibben, og en eks vil alltid være obs på den. Jeg var bestevenn med min eks før vi ble sammen, men det kasta han rett ut igjennom døra den dagen han dumpa meg. Jeg gidder ikke være venn med en fyr som behandler meg som skit.
Breakeven Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Uansett om fyren er en drittsekk eller ikke, vennskap med en fyr man har følelser for er en dårlig ide. Om man har en skjult agenda vil det alltid være den "jeg vil ikke kun være venn med deg"vibben, og en eks vil alltid være obs på den. Jeg var bestevenn med min eks før vi ble sammen, men det kasta han rett ut igjennom døra den dagen han dumpa meg. Jeg gidder ikke være venn med en fyr som behandler meg som skit. Signerer denne. Var også bestevenn med eksen før vi ble sammen, sånn type hva skulle jeg gjort uten deg. Han klarer seg fint uten meg nå, så F han!
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Det er normalt at det gjør vondt lenge etter et brudd. Tre måneder er ikke uvanlig. Mange bruker enda lenger tid også. Hør på alle de som sier at du ikke bør forsøke å bli venner igjen med denne gutten. Han behandler deg ikke bra, og det virker ikke som om han ønsker å være venner med deg. Du fortjener mye bedre enn dette. Hold deg unna ham til du er helt over ham. Da kan du tenke på om du vil være venner med ham. Å bli venner for å vinne ham tilbake er ikke så lurt. Sjansen for at dere får et rent seksuelt forhold hvor du blir såret er veldig stor. Så bryt kntakten med ham til du er over ham.
Gjest xjenten Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Signerer denne. Var også bestevenn med eksen før vi ble sammen, sånn type hva skulle jeg gjort uten deg. Han klarer seg fint uten meg nå, så F han! Han var også min bestevenn.. føler jeg har mistet alt på en gang.
Gjest xjenten Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 Det er normalt at det gjør vondt lenge etter et brudd. Tre måneder er ikke uvanlig. Mange bruker enda lenger tid også. Hør på alle de som sier at du ikke bør forsøke å bli venner igjen med denne gutten. Han behandler deg ikke bra, og det virker ikke som om han ønsker å være venner med deg. Du fortjener mye bedre enn dette. Hold deg unna ham til du er helt over ham. Da kan du tenke på om du vil være venner med ham. Å bli venner for å vinne ham tilbake er ikke så lurt. Sjansen for at dere får et rent seksuelt forhold hvor du blir såret er veldig stor. Så bryt kntakten med ham til du er over ham. Føler bare jeg ikek kan gi slipp på han.. er så utrolig vanskelig, i hvertfall da jeg tenker på alt det fine vi har opplevd osv. Han er kanskje ikke den beste fyren og det med dritt slenginga var utrolig unødvendig det syns jeg selv, men jeg kjenner han og jeg vet at han egentlig ikke er sånn som han er. Er redd for at han finner en ny og jeg sitter igjen med alle følelsene mine for han..
Gjest Nanette Skrevet 14. desember 2009 #13 Skrevet 14. desember 2009 Det er en naturlig ting å tenke på alt det fine ved personen når det har gått lang nok tid etter at det har blitt slutt. Men han var vel ikke snill mot deg, selv om hvor mye du hadde ønska det. Det beste er bare å få avstand. For hver dag, vil det bli bedre. Han vil, om du går tilbake til han, aldri slutte å oppføre seg dårlig som han gjorde. Det er bare sånn han er. Du kan få nye fine opplevelser med en ny som er snill og grei og respekterer deg samtidig.
Breakeven Skrevet 14. desember 2009 #14 Skrevet 14. desember 2009 Han var også min bestevenn.. føler jeg har mistet alt på en gang. Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg visste at da jeg gikk inn i et forhold med bestevennen min og om det ble slutt, ja da kom aldri vennskapet til å bli det samme. Det er en sjanse man tar. Men tro meg, det beste for deg om du fortsatt har følelser for eksen din er å holde deg unna han til følelsene har kjølnet. Jeg har fortsatt ikke kommet meg over min, nå snart 1 år etter. Han har dame og jeg bare vet at jeg må holde meg unna. Selv om det er utrolig vondt å tenke på, så vet jeg at det hadde vært enda vondere og ha jevnlig kontakt med han. 'Sometimes the hardest thing and the right thing are the same'
Gjest xjenten Skrevet 14. desember 2009 #15 Skrevet 14. desember 2009 Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg visste at da jeg gikk inn i et forhold med bestevennen min og om det ble slutt, ja da kom aldri vennskapet til å bli det samme. Det er en sjanse man tar. Men tro meg, det beste for deg om du fortsatt har følelser for eksen din er å holde deg unna han til følelsene har kjølnet. Jeg har fortsatt ikke kommet meg over min, nå snart 1 år etter. Han har dame og jeg bare vet at jeg må holde meg unna. Selv om det er utrolig vondt å tenke på, så vet jeg at det hadde vært enda vondere og ha jevnlig kontakt med han. 'Sometimes the hardest thing and the right thing are the same' Hmmm, du har vell rett men som du sier utrolig vanskelig. Jeg viste også at det var en risk, men viste at jeg ikke kom til å¨greie å bare være venner og nå er vi ikke venner en gang. Tror dere at han vil bli venner igjen en gang? Skal jeg bare la han være for seg selv? Føler det har gått lang nok tid nå.
Breakeven Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 Hmmm, du har vell rett men som du sier utrolig vanskelig. Jeg viste også at det var en risk, men viste at jeg ikke kom til å¨greie å bare være venner og nå er vi ikke venner en gang. Tror dere at han vil bli venner igjen en gang? Skal jeg bare la han være for seg selv? Føler det har gått lang nok tid nå. Hvor lang tid exactly har det gått da?
Gjest xjenten Skrevet 14. desember 2009 #17 Skrevet 14. desember 2009 Hvor lang tid exactly har det gått da? Vi har ikke snakket sammen på en måned nå. Vi snakker kanskje en gang og det ender bare med krangling.. etter sist gang gadd jeg ikke å snakke med han mer, det er nå en måned siden.
Breakeven Skrevet 14. desember 2009 #18 Skrevet 14. desember 2009 Vi har ikke snakket sammen på en måned nå. Vi snakker kanskje en gang og det ender bare med krangling.. etter sist gang gadd jeg ikke å snakke med han mer, det er nå en måned siden. Vel, det er ikke sånn kjeeempe lenge. Det pleier å gå 1-2 måneder mellom hver gang jeg og eksen snakker sammen, og vi har kranglet litt og det har vært mye styr. Vi har egentlig ikke så mye kontakt, men det er best sånn for min del for da slipper jeg og rippe opp i sår. Det beste er egentlig å la vær og ta kontakt for sin egen del, jeg gidder feks ikke være den som alltid tar kontakt. Om han vil ta kontakt så får han værsågod å gjøre det. Men hva vil du snakke med han om? Om dere har kranglet og slikt,har du mye og si til han og har han noe å si til deg? På hvilken måte tror du at dette vennskapet skal være bra for deg bortsett fra at du sikkert kommer til å savne han enda mer.
Gjest Nanette Skrevet 15. desember 2009 #19 Skrevet 15. desember 2009 En ting er sikkert her; dette blir aldri bra. Ville ikke kastet bort en kalori mer på han der var jeg deg. Men heller brukt energien på noen som virkelig er verdt det.
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. desember 2009 #20 Skrevet 15. desember 2009 Vi krangler ikke i det hele tatt når vi snakkes. Jeg blir bare irritert over hvor arrogant han er og vil helst ikke ha noe med ham å gjøre. Heldige meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå