Gjest KateW Skrevet 15. desember 2009 #21 Skrevet 15. desember 2009 Skulle bare ønske jeg var som deg.... Ta en ekstra titt i speilet, så ser du nok at du er det du også!
Stefan Skrevet 15. desember 2009 #22 Skrevet 15. desember 2009 Jeg tror ikke at sexlyst har noe spesielt med vekt å gjøre, men det er klart kroppen reagerer best på et sundt og godt kosthold. Allikevel sitter nok sexen mer mentalt enn kroppslig. Nå har jeg ikke forsøkt så mange overvektige at det gjør noe, så jeg kan ikke komme med noen særlige erfaringer på det punktet.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #23 Skrevet 15. desember 2009 Jeg tror ikke at sexlyst har noe spesielt med vekt å gjøre, men det er klart kroppen reagerer best på et sundt og godt kosthold. Allikevel sitter nok sexen mer mentalt enn kroppslig. Nå har jeg ikke forsøkt så mange overvektige at det gjør noe, så jeg kan ikke komme med noen særlige erfaringer på det punktet. Ja, jeg foretrekker også anorektiske jenter. Fy faen de er kåte. Aldri mer damer med former for min del.
Kamikatze Skrevet 15. desember 2009 #25 Skrevet 15. desember 2009 Dagslysmengde spiller mye større rolle for meg enn kiloene. De kommer på og av, alt ettersom om løpetiden skyldes tidsklemmer eller knaseklemmer. Damer produseres forresten med alt for skjøre ribbein...
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #26 Skrevet 16. desember 2009 Som nevnt i tråden her, så er det jo flere ting som spiller inn. Vil likevel nevne en liten ting, og det er at menn som trener aktivt knebøy (dype knebøy) vil få en høyere testosteron produksjon -> mer kåt. Jo bedre trent, jo høyere selvtillit også.. ---> mer sex. Og så kan vi jo dra den helt ut, at "bolere" (de må ikke nødvendigvis være muskelbunter / digre kraftplugger) som får tilført mye høyere dose av testosteron enn hva som er vanlig for kroppen, vil være kåte 24-7. Er nok mange jenter der ute som har kjærester som har bolt seg uten at de har det minste peiling på at typen har gjort det.
momo Skrevet 16. desember 2009 #27 Skrevet 16. desember 2009 Tror det med trening og sexlyst stemmer bra. For trener selv og i perioder mer, og i de periodene er jeg kronisk kåt hele tiden.
Gjest MikeWaters Skrevet 16. desember 2009 #28 Skrevet 16. desember 2009 Tror det med trening og sexlyst stemmer bra. For trener selv og i perioder mer, og i de periodene er jeg kronisk kåt hele tiden. Det handler vel mye om at man føler seg vel med seg selv og sin kropp etter trening. Jeg blir også kåt av trening, men jeg blir jaggu kåt av en fyllekule også. Når jeg tenker over det så blir...................hmmmmm.....
Laidback Skrevet 16. desember 2009 #29 Skrevet 16. desember 2009 Vil likevel nevne en liten ting, og det er at menn som trener aktivt knebøy (dype knebøy) vil få en høyere testosteron produksjon -> mer kåt. Gi meg en link, vær så snill! Gleder meg til å se vitenskapelige bevis for sammenhengen mellom dype knebøy og testosteronproduksjon!!
Stefan Skrevet 18. desember 2009 #30 Skrevet 18. desember 2009 Ja, jeg foretrekker også anorektiske jenter. Fy faen de er kåte. Aldri mer damer med former for min del. Hvor skrev jeg at jeg foretrakk anorektiske jenter? De skal selvsagt ha kvinnelige former.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #31 Skrevet 18. desember 2009 Jeg var mye kåtere i de årene jeg var undervektig, enn jeg er nå som normalt slank. Jeg tror likevel på at man kan få litt ekstra lyst ved å ha noen få kg mer enn man strengt tatt trenger, fordi fettet har betydning for hormonbalansen. Grunnen til at jeg var kåtere før, ligger nok i at jeg da hadde en hverdag som var friere og mindre stressende, hadde mye tid til utforskning og kos, og var ung og nysgjerrig. På gruppenivå kan man nok sammenligne kroppstyper med kåthet og kanskje finne et mønster, men det blir jo ikke slik at man kan forutsi en persons seksualitet ved å telle bilringer eller ribbein. Alle har jo forskjellige utgangspunkter for lyst, ulike erfaringer som påvirker sexlysten i positiv eller negativ retning, og en haug med andre faktorer som spiller inn. Vekt tror jeg er lite viktig i den store sammenhengen, så lenge vekten ikke ødelegger selvbildet og motet til å være intim med noen. Det er vanskelig å være kåt og føle skam over kroppen sin samtidig.
iiis Skrevet 19. desember 2009 #32 Skrevet 19. desember 2009 (endret) - Endret 11. februar 2010 av iiis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå