Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 17. desember 2009 Og DIN er svart. Du kan faktisk ikke si at den virkelige verden, og kalle den Tellus, er svart. For det er den ikke. Skal du slå i bordet med fakta, så bruk fakta. Vi (menneskeheten) jobber hardt med saken i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. desember 2009 #42 Del Skrevet 17. desember 2009 Nå er du bare dum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2009 #43 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, sant nok. Så den som intet våger, intet vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 17. desember 2009 Nå er du bare dum! Nei, det er jo faktisk virkeligheten. Og vi kan ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 17. desember 2009 Så den som intet våger, intet vinner Ja, men hvor er spåkona mi!!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2009 #46 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, men hvor er spåkona mi!!? :klø: Hun finnes ikke - det har jeg da alt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 17. desember 2009 Hun finnes ikke - det har jeg da alt sagt Ja, og det er dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2009 #48 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, og det er dumt! Ja som så mye annet her i verden - men da må du nok fortsatt bare ta sjansen. Det er jo noe som heter kalkulert risiko også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest life Skrevet 17. desember 2009 #49 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja som så mye annet her i verden - men da må du nok fortsatt bare ta sjansen. Det er jo noe som heter kalkulert risiko også. Der brukte du et skummelt ord igjen, "risiko" - han tør ikke satse på noe som kan innebære en risiko, selv ikke om det er en risiko for å bli lykkelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. desember 2009 #50 Del Skrevet 17. desember 2009 Nei, det er jo faktisk virkeligheten. Og vi kan ikke gjøre noe med det. HVA er virkeligheten at DU er pessimist og ser svart hvor andre ser blått? Da er du fargeblind. Eller er du så dum som jeg frykter, og blander KLIMAdebatten inn i en tråd DU har startet om Spåkoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #51 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, da er du merkelig. Bortkastet. Du har vel et poeng her. Ikke i ettertid i hvert fall. Du mener jeg er merkelig, greit det, det får du da mene. Men hvor er logikken med å tråkke i samme feilene som du ser at andre har gjort? Hvordan kan en glede du før har kjent på være bortkastet? Kan du ikke tenke tilbake på denne gleden og ha et fint minne? Du vet at samboere og kjærester gir oss de beste livserfaringene, og de verste. Men vi lærer av de alle, og de former oss slik som vi er nå. La meg si det på denne måten; Hadde jeg ikke truffet mine ekser, så hadde jeg ikke vært denne jenta som min samboer er forelsket i nå. Jeg hadde ikke møtt min samboer. Takket være at mine gamle forhold ikke fungerte, så traff jeg mennesker som introduserte meg for min kjæreste. Han er det beste som har skjedd meg. Jeg er utrolig glad for mine ekser, og de er faktisk fortsatt mine venner. Jeg er faktisk glad for at min eks viste meg at han var en drittsekk slik at jeg kunne dumpe ham og komme meg videre. Nå er han lykkelig med en ny dame og jeg med min sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 17. desember 2009 #52 Del Skrevet 17. desember 2009 Kjære damer og herrer ! Frykten er menneskets verste fiende, den er større enn gleden og entusiasmen over all tilfredsstillelse. Frykten holder deg nede, setter bremsene på og er med på å besnære mennesker. Den kan trykke mennesker til fortvilelse og avmakt, den kan avstumpe de som ønsker å bli beseiret av den. Er det ikke det vi diskuterer her da ??? Kjære Steinar.....ser du ikke ?? Din frykt er faktisk med på å avstumpe deg selv. Der hvor andre vil ta sjansen, eller risiko for å LYKKES, så vil du holde tilbake. Der hvor mennesker pådrar seg massevis av erfaring på planeten Tellus, der sitter du i en avkrok og frykter....og den har tatt deg med storm.....ser du ikke ? Der hvor vi andre vil se glede og inspirasjon, der vil du se konflikter og farer. Du vil aldri slippe deg løs vil du vel ?? Og....alt er ikke SVART eller HVITT, alt har sine nyanser......kan du se det ?? Hvor ofte møter ikke du motsetninger og meningskonflikter her ? kjære.....ser du ikke ??? Du er nok annerledes enn flere av oss.....der hvor vi er sultne på livet så vil du hele tiden svartmale den for oss ??? Why ??? Get to your senses....jeg gidder ikke prøve å endre ditt syn på verden med innlegget mitt, men du må for all del skjønne at mange av oss har jo et helt annet syn enn deg Steinar ! Som nevnt så er nok frykten så iboende i deg at du ikke tør slippe deg løs ordentlig.....gi litt f...., men dersom du ikke vil så er jo det også et valg, ikke sant ?? Og valget står du for ene og alene og det skal jeg selvsagt respektere... cheer up mate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. desember 2009 #53 Del Skrevet 17. desember 2009 Applaus, Cannavaro! OG Steinar, få deg et ligg, tro meg! Fitte er kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest life Skrevet 17. desember 2009 #54 Del Skrevet 17. desember 2009 Cannavaro, et flott innlegg og en perfekt oppsummering av det alle prøver å få Steinar til å innse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 17. desember 2009 Du mener jeg er merkelig, greit det, det får du da mene. Men hvor er logikken med å tråkke i samme feilene som du ser at andre har gjort? Det jeg mener er at det er en uvanlig egenskap. De fleste må gjøre sine egne feil for å lære, og mange lærer ingenting da heller. Jeg er faktisk glad for at min eks viste meg at han var en drittsekk slik at jeg kunne dumpe ham og komme meg videre. Nå er han lykkelig med en ny dame og jeg med min sambo. Ja, du er glad for det nå, men jeg tviler sterkt på at du var så veldig glad når det pågikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_super_* Skrevet 17. desember 2009 #56 Del Skrevet 17. desember 2009 Det jeg mener er at det er en uvanlig egenskap. De fleste må gjøre sine egne feil for å lære, og mange lærer ingenting da heller. Ja, du er glad for det nå, men jeg tviler sterkt på at du var så veldig glad når det pågikk. Når jeg var i det vanskelige forholdet så innså jeg raskt at det ikke var for meg. Jeg var ikke deppa eller nedfor av den grunn, nettopp fordi jeg ikke skulle miste noe av verdi, men heller vinne en sjangse til å møte noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Du er nok annerledes enn flere av oss.....der hvor vi er sultne på livet så vil du hele tiden svartmale den for oss ??? Why ??? Jeg har aldri vært gjennomsnittlig og har aldri sett det å være det som noe mål i seg heller. Men det gjør ikke livet lettere. Verden og livet er som det er. Man velger selv hvordan man vil se på det. Endret 17. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 17. desember 2009 Når jeg var i det vanskelige forholdet så innså jeg raskt at det ikke var for meg. Jeg var ikke deppa eller nedfor av den grunn, nettopp fordi jeg ikke skulle miste noe av verdi, men heller vinne en sjangse til å møte noen andre. Ja, folk reagerer forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 17. desember 2009 #59 Del Skrevet 17. desember 2009 Skjønner ikke helt hvorfor dere anbefaler Steinar40 å bare få seg et ligg. Psykolog må da virkelig være bedre når en er så deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 17. desember 2009 Skjønner ikke helt hvorfor dere anbefaler Steinar40 å bare få seg et ligg. Psykolog må da virkelig være bedre når en er så deprimert. Slapp av litt med alle psykoanalysene. Det at man ser verden som den er behøver ikke bety noe mer enn at man er klarsynt. Og på vei ut av et uheldig forhold muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå