Anjah Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg og min mamma planlegger en tur til Paris på vårparten. Vi har lurt litt på å se et show på Moulin Rouge. -Undersøkte prisene, og jeg synes det er svimlende dyrt! Men er det verdt pengene? Noen her som har vært på Moulin Rouge og kan anbefale det? MVH Anjah
Anjah Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2009 Ingen KGlesere som har vært der altså?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Har bare vært på utsiden.. Så kan jo igrunn ikke hjelpe deg. Men anbefaler uansett en Paris-tur Vi hadde det knall!
JLeva Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Jeg skal til Paris med samboer og ble anbefalt å dra en tur dit. Ble foreslått å ta en tur dit i en annen post på forumet Men ser nå at det er jo ganske stive priser Ihvertfall hvis man skal ha middag også, noe jeg tviler på blir aktuelt for oss, da maten vistnok ikke var noe god der. Hadde vært kjekt å høre fra noen som hadde vært der, om det virkelig er verdt pengene
suzie Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Det var jeg som foreslo det i den andre tråden - jeg har vært der to ganger - og synes absolutt det er verdt pengene. Men nå er ikke penger den største bekymringen min, så jeg husker ikke helt hva det kostet... Maten var som sagt helt tragisk - men du får bedre plasser om du kjøper plasser med mat. Showet var strålende og spektakulært, med fantastiske kostymer og utrolig bra dans. Det var også andre innslag som for eksempel et basseng som ble hevet opp på scenen med en dame som svømte sammen slanger. Anbefaler absolutt. Selve Moulin Rouge ligger i et litt frynsete strøk, så det anbefales å ta drosje etter forestillingen. Før forestillingen var det helt greit med metro.
JLeva Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 tar man det siste showet kl 23 uten mat, så koster det ovr 700 pr pers. show uten mat klokken 21, over 900 pr pers. Med mat så ble fra 1300 til 1600 pr pers :|
Anjah Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal til Paris med samboer og ble anbefalt å dra en tur dit. Ble foreslått å ta en tur dit i en annen post på forumet Men ser nå at det er jo ganske stive priser Ihvertfall hvis man skal ha middag også, noe jeg tviler på blir aktuelt for oss, da maten vistnok ikke var noe god der. Hadde vært kjekt å høre fra noen som hadde vært der, om det virkelig er verdt pengene Ramlet innom den tråden du linket til nå nettopp. Mange gode forslag til severdigheter altså! Jeg har vært i Paris tidligere, da jeg var 17 år og var på utvekslingstur med skolen. Jeg digget Paris! Gleder meg til å vise byen frem til Mamma I allefall så har vi nå reservert plass til en forestilling på Moulin Rouge. Det holdt med å sende en mail, faktisk, og jeg fikk raskt svar tilbake. Tok vel bare 20 min før jeg fikk en personlig mail fra M.R-gjengen, hehe. Der fikk jeg beskjed om at betalingen gjøres ved ankomst, senest en halvtime før forestillingen. Og vi får med en halv flaske champis på kjøpet Vi skal forresten bo på dette hotelet: http://www.villa-royale.com/EN/Home.html Noen som har bodd der tidligere?
Anjah Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2010 Vi skal forresten bo på dette hotelet: http://www.villa-royale.com/EN/Home.html Noen som har bodd der tidligere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå