Gjest Reisevenn Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Heisann! Jeg er en jente på 18 år, 91-modell som har utrolig lyst å reise litt rundt i verden, enten som backpacker eller på interrail. Jeg har ingen venner som ønsker det samme å reise alene virker litt skummelt. Derfor tenkte jeg å prøve å finne noen gjennom nettet. Hvor hen i verden å hvor lenge kan vi heller snakkes om! Håper på svar fra både jenter å gutter, alder er ikke så nøye. Marita
hjertesukka Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Vil bare informere deg om denne siden; http://www.reisefolge.no/ Der ser jeg mange på din alder søker det samme. Trykk på "write and go".
elvital Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Heisann! Jeg er en jente på 18 år, 91-modell som har utrolig lyst å reise litt rundt i verden, enten som backpacker eller på interrail. Jeg har ingen venner som ønsker det samme å reise alene virker litt skummelt. Derfor tenkte jeg å prøve å finne noen gjennom nettet. Hvor hen i verden å hvor lenge kan vi heller snakkes om! Håper på svar fra både jenter å gutter, alder er ikke så nøye. Marita Hei, 90-modell her. Har også lyst å reise litt rundt i verden. Send meg en melding, kanskje vi finner tonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå