Tante Skrevet 13. desember 2009 #21 Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde dumpa deg glatt hvis du nektet å suge. Sex er extremt viktig i et forhold (uten sex er det faktisk bortkastet å ha forhold i det hele tatt), så damer som ikke duger i senga kommer ingen vei her i gården. Slutt å vær så egoistisk jente! Da hadde jeg med glede funnet meg en annen som var litt mer opptatt av et gjensidig seksuelt forhold. Man kan vel duge i senga selv om man ikke suger? Det er ganske mange andre ting å gjøre! TS: Jeg liker det egentlig ikke så veldig godt, det er slitsomt og ensformig. Av og til kan det imidlertid være pirrende å gi ham den nytelsen. Jeg kan f.eks. gjerne gjøre det i dusjen, men vi dusjer ikke så ofte sammen heller. Han respekterer det og ber meg aldri om å gjøre det, jeg tar initiativet når jeg vil. Sånn synes jeg egentlig det skal fungere. Man kan godt tenne hverandre om den ene har mer lyst enn den andre, men ingen skal måtte gjøre ting de egentlig ikke har lyst til for å tilfredstille den andre parten.
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #22 Skrevet 13. desember 2009 Du vil nok få en del umodne svar her inne fra folk som synes de har fasiten på hva du må gjøre og være for å være bra nok. Ikke bry deg om dem. Er gutten glad i deg vil han godta det. Husk at ingen skal gjøre noe de ikke er komfortable med seksuelt. Uansett hva andre sier.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #23 Skrevet 13. desember 2009 Hvis du ikke krever at han "går ned" på deg trenger ikke du å suge ham heller. Som en viktig filosof en gang sa: - I only give head to get head S. Jones Dette var en negativ måte å se det på synes jeg.
LineGourmet Skrevet 13. desember 2009 #24 Skrevet 13. desember 2009 Oral sex er deilig - both ways. JEg syns du i hvert fall bør prøve det ts. Sex i et forhold uten oralsex hadde for meg blitt stusselige saker...
Stefan Skrevet 13. desember 2009 #25 Skrevet 13. desember 2009 Helt ærlig så ville det vært en gedigen nedtur om hun jeg datet ikke ville suge meg. Det hadde nok gått på en eller annen måte om hun virket å være den rette ellers, men det ville nok definitivt vært et savn. Jeg elsker å slikke, men hadde nok følt det hadde vært en veldig enveiskjøring om det bare var meg som ga på en slik intim måte. Jeg ville selvsagt vært opptatt av at dama skulle fortelle meg grunnen til dette også. Alt høres bedre ut med en forklaring som man kan forstå.
Rimmern Skrevet 14. desember 2009 #26 Skrevet 14. desember 2009 Dette dreier seg gjerne om ens seksuelle orientering/legning, og da finnes det ingen enkle svar. Noen som ikke liker oralsex kan ikke tvinges til å like det. Og på nøyaktig samme måten kan ikke noen som har oralsex som en veldig viktig del av (sex)livet "læres" til at dette skal bety mindre fordi partneren ikke liker det. Klarer man å trives med å ikke få det, fordi partneren ikke liker det, så er det jo greit. Da ER det ikke så veldig viktig for en. Men hvis en ikke klarer å trives med å leve uten, så betyr det ikke at en er egoistisk. Hvis den ene absolutt ikke klarer å like det, og den andre ikke trives uten, så betyr det at man er seksuellt inkompatible. Man kan godt være seksuellt kompatible på andre områder, mens hvis oralsexen er tilstrekkelig viktig/motbydelig, så vil det ha stor innvirkning på triveselen i sexlivet. Deretter kommer det an på hvor viktig sex er for en. Hvis sex ikke er veldig viktig, så kan man sannsynligvis trives godt i et forhold hvor sexen ikke er 100% optimal for en, så lenge de andre tingene er bra. Men hvis sex er veldig viktig, noe det er for en del folk, så er det stor sannsynlighet for at man vil leve i et forhold hvor noe mangler i en eller annen grad. Om man ikke vil dette, så har det heller ingenting med egoisme eller overfladiskhet å gjøre. Folk er forskjellige, og hva som er mest/minst viktig, og hvor viktig dette evt., er veldig individuellt. Og det er heller ikke kynisk eller umodent. Hvis jeg innledet et forhold til en kvinne hvor det viste seg at hun ikke likte å suge eller å bli slikket, så ville det ikke gått i lengden. Og hvis jeg likte henne veldig godt eller så ville det jo vært trist at én ting skulle sette en stopper for et potensiellt bra forhold. Men den "ene tingen" er faktisk så viktig for meg at det går på bekostning av de andre tingene.
Gjest Gjest_Arild_* Skrevet 14. desember 2009 #27 Skrevet 14. desember 2009 Dersom du ikke suger han kommer han garantert til å dumpe deg
leirbål Skrevet 14. desember 2009 #28 Skrevet 14. desember 2009 Dersom du ikke suger han kommer han garantert til å dumpe deg For noe tull.
Gjest Sandbekken Skrevet 14. desember 2009 #29 Skrevet 14. desember 2009 Jeg synes ihvertfall du skal prøve ent par ganger. Ja, tanken på å suge kan virke ekkel, jeg tenkte jeg det det samme selv før i tiden. Men etterhvert som du får mer selvtillit på området og du ser hvor godt gutten din har det, jo bedre blir det for deg også. Helt sant.. Nå tenner jeg faktisk på tanken på å suge..
Gjest bob Skrevet 14. desember 2009 #30 Skrevet 14. desember 2009 Spør deg selv TS: Ville du holdt ut med en kjæreste som du ikke har god sex med? Å bli sugd er JÆVLA deilig. Og uten oralsex, så er sex kjedelig, imho.
K.A. Skrevet 14. desember 2009 #31 Skrevet 14. desember 2009 Det er selvfølgelig ikke noe morsomt å føle seg presset til å suge, men så lenge du kommer med unnskyldninger istedenfor å si klart og tydelig at "beklager, men slikt gjør jeg bare ikke", er det klart at han vil fortsette å nære et håp om "neste gang", og vil fortsette å ymte frempå. Når det er sagt, er det slett ikke alle menn som vil akseptere å være i et forhold uten oralsex, og det er klart at om du synes pikken hans er "ekkel" kan det oppfattes ganske sårende. Og det logiske spørsmålet blir jo da, enten bevisst eller underbevisst: "hvordan kan hun i det hele tatt ha lyst på kuk, når hun synes det er ekkelt?" Blowjobs er viktig for menn flest, ikke bare fordi det er deilig. Det var deilig og viktig for meg å bli sugd lenge før jeg var i stand til å komme av å bli sugd. Suging oppfattes av mange - meg selv inkludert - som mer personlig enn samleie. Det gir meg et inntrykk av hengivenhet som jeg ikke i nærheten får av samleie, hvor det som regel er jeg som er dominant uansett. Men når hun suger meg, er det hun som tar føringen, dette gjør hun for meg, og dette har hun lyst å gjøre for meg. Det blir ikke det samme med handjobs. Når hun bruker munnen, gir dette et ekstra kick fordi hun er villig til å ta staken i munnen, for ei dame! Og man blir rett og slett glad i ei jente som nyter å suge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå