Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er en jente på 26 år, som ikke kan fordra tanken på å suge kjæresten. Han hinter hele tiden om at han vil jeg skal gjøre det, men jeg finner på en eller annen unnskyldning hele tiden for å slippe dette. Jeg har aldri gjort det før heller, og jeg blir kvalm bare av tanken. Er jeg unormal? Er det virkelig så vanlig å suge guttene?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er en jente på 26 år, som ikke kan fordra tanken på å suge kjæresten. Han hinter hele tiden om at han vil jeg skal gjøre det, men jeg finner på en eller annen unnskyldning hele tiden for å slippe dette. Jeg har aldri gjort det før heller, og jeg blir kvalm bare av tanken. Er jeg unormal? Er det virkelig så vanlig å suge guttene? Hvis du aksepterer at han ikke går ned på deg synes jeg at du ikke skal gjøre det på han heller. man må gi for å få!
stitch Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er en jente på 26 år, som ikke kan fordra tanken på å suge kjæresten. Han hinter hele tiden om at han vil jeg skal gjøre det, men jeg finner på en eller annen unnskyldning hele tiden for å slippe dette. Jeg har aldri gjort det før heller, og jeg blir kvalm bare av tanken. Er jeg unormal? Er det virkelig så vanlig å suge guttene? Ja det er ganske vanlig, har aldri møtt noen som ikke har gjort det før, men jeg skjønner deg ganske godt, jeg gikk lenge uten å suge gutter, men til slutt bestemte jeg meg for å prøve det, ettersom det tydeligvis er veldig viktig for gutter, og det er ikke noe ille i det hele tatt, jeg blir faktisk kåt av det også. Det kan være ekkelt, men bare hvis han ikke er ren. Du burde ihvertfall prøve det. Gutter setter veldig stor pris på det.
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Jeg vet ikke hvor normalt det er. Men poenget er ikke om det er normalt, men om du VIL. Vil du ikke, skal du heller ikke gjøre det. Ingen skal gjøre noe de ikke ønsker seksuelt. Hvis du velger å ikke prøve, så si det rett ut til kjæresten din. Da slipper han å håpe på det mer, og du slipper å bli spurt hele tiden. Er det en spesiell grunn til at du ikke vil prøve? Mange synes det er en ubehagelig tanke før de har forsøkt.
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Jeg vet ikke hvor normalt det er. Men poenget er ikke om det er normalt, men om du VIL. Vil du ikke, skal du heller ikke gjøre det. Ingen skal gjøre noe de ikke ønsker seksuelt. Hvis du velger å ikke prøve, så si det rett ut til kjæresten din. Da slipper han å håpe på det mer, og du slipper å bli spurt hele tiden. Er det en spesiell grunn til at du ikke vil prøve? Mange synes det er en ubehagelig tanke før de har forsøkt. Nei jeg vil helst ikke, og han burde jo skjønne at jeg ikke vil. Det er bare noe med det som jeg synes er frastøtende, så det frister ikke å prøve det engang.
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Nei jeg vil helst ikke, og han burde jo skjønne at jeg ikke vil. Det er bare noe med det som jeg synes er frastøtende, så det frister ikke å prøve det engang. Nei, det er ikke noe han burde skjønne. For han er ikke tankeleser. Mannen min som elsker meg vet heller ikke automatisk hva jeg vil og ikke vil, hvis jeg ikke sier det. Og omvendt. Hvis du synes det er frastøtende så si at du ikke liker det, og ikke vil prøve det. Da først kan han vite det.
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Ja det er ganske vanlig, har aldri møtt noen som ikke har gjort det før, men jeg skjønner deg ganske godt, jeg gikk lenge uten å suge gutter, men til slutt bestemte jeg meg for å prøve det, ettersom det tydeligvis er veldig viktig for gutter, og det er ikke noe ille i det hele tatt, jeg blir faktisk kåt av det også. Det kan være ekkelt, men bare hvis han ikke er ren. Du burde ihvertfall prøve det. Gutter setter veldig stor pris på det. Skjønner ikke hvorfor dette skal være så viktig for gutter. Er jo så mye annet man kan finne på enn å suge. Men som sagt det frister virkelig ikke å prøve det engang.
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor dette skal være så viktig for gutter. Er jo så mye annet man kan finne på enn å suge. Men som sagt det frister virkelig ikke å prøve det engang. Det er vel viktig fordi de synes det er så fantastisk godt da vel. Og fordi de får høre mye om det i dagens samfunn. Slikker han deg? Hvis han gjør det kan du risikere at han slutter etterhvert. Jeg tror det er som med sjokolade for mange. Det finnes jo så mye annet som er godt å spise, men etter en stund uten sjokolade blir det et savn. Men som sagt. Snakk med gutten. Og ikke gjør det når du ikke vil.
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Nei, det er ikke noe han burde skjønne. For han er ikke tankeleser. Mannen min som elsker meg vet heller ikke automatisk hva jeg vil og ikke vil, hvis jeg ikke sier det. Og omvendt. Hvis du synes det er frastøtende så si at du ikke liker det, og ikke vil prøve det. Da først kan han vite det. Jeg mener jo at han burde ta hintet, siden jeg kvier meg hver gang han prøver å få meg til å gjøre det. Er ikke så veldig gøy å si dette til ham, siden vi ikke har vært sammen så veldig lenge. Men må vel bare gjøre det snart. Orker ikke dette presset lenger.
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Jeg mener jo at han burde ta hintet, siden jeg kvier meg hver gang han prøver å få meg til å gjøre det. Er ikke så veldig gøy å si dette til ham, siden vi ikke har vært sammen så veldig lenge. Men må vel bare gjøre det snart. Orker ikke dette presset lenger. Det er veldig mange som ikke skjønner hint generelt. Og enda flere når det er et hint de ikke ønsker å forstå. Hvorfor har du sex med en kjæreste før du er trygg nok til å snakke om alt med ham? Det virker helt bakvendt for meg. Sex er jo å dele det mest intime og private vi har, og da vil jeg sette det som et minimumskrav at dere kan snakke om alt først.
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 Det er veldig mange som ikke skjønner hint generelt. Og enda flere når det er et hint de ikke ønsker å forstå. Hvorfor har du sex med en kjæreste før du er trygg nok til å snakke om alt med ham? Det virker helt bakvendt for meg. Sex er jo å dele det mest intime og private vi har, og da vil jeg sette det som et minimumskrav at dere kan snakke om alt først. Forholdet er jo ganske nytt, og man må jo bare ta tiden til hjelp. Vi kjenner hverandre ganske godt, og vet hvor vi har hverandre. Men når det gjelder dette området, er vi unnvikende begge to.
Nikken Skrevet 13. desember 2009 #12 Skrevet 13. desember 2009 Personlig er suging ikke så viktig for meg. Dette er fordi det er ytterst få jenter som kan gjøre det på en måte som gjør det godt for meg. Men det er alikavel noe med det som tenner meg. Jeg liker ikke å gå ned på en jente. Det er faktisk ikke noe godt for meg, rent fysisk - men alikavel gjør jeg det opptil flere ganger hver omgang! Jeg kan gjøre ting med tungen, som ingen annen del av meg kan, og ved en kombinasjon av tunge og fingrer - så kan jeg gi jenten en orgasme kuken min alene ikke kan. Når jenten gir utrykk for dette, så tenner det meg sinnsykt - derfor gjør jeg det gladelig
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 Hvis du aksepterer at han ikke går ned på deg synes jeg at du ikke skal gjøre det på han heller. man må gi for å få! Dette er bare tull. Har selv ei jente som ikke er så glad i å suge, men hun elsker å bli slikket så jeg gjør gjerne det, og syntes det er deilig selv nå
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #14 Skrevet 13. desember 2009 Nei jeg vil helst ikke, og han burde jo skjønne at jeg ikke vil. Det er bare noe med det som jeg synes er frastøtende, så det frister ikke å prøve det engang. Hvis du ikke krever at han "går ned" på deg trenger ikke du å suge ham heller. Som en viktig filosof en gang sa: - I only give head to get head S. Jones
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #15 Skrevet 13. desember 2009 Nei, det er ikke påkrevd å suge i et forhold. Snakk med han om dette, han vil mest sannsynlig respektere og forstå deg (hvis ikke er han ikke noe å samle på uansett).
Rimmern Skrevet 13. desember 2009 #16 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Du får håpe det ikke er så viktig for ham, da. Personlig ville et forhold uten suging vært uaktuellt for meg. Noen passer rett og slett ikke bra nok sammen seksuellt. Endret 13. desember 2009 av Rimmern
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #17 Skrevet 13. desember 2009 men jeg finner på en eller annen unnskyldning hele tiden for å slippe dette. Ikke finn på en unnskyldning. Snakk heller ærlig om det. Og hvis du senere finner ut at du vil prøve likevel, så er det selvfølgelig OK. Da blir han sikkert glad også. Man kan ofre seg litt for hverandre i et forhold, men ikke på måter som man ikke takler. Takler du det ikke, er det en ærlig sak. Så snakk om det, ikke finn på unnskyldninger.
Gjest Alpha Skrevet 13. desember 2009 #19 Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde dumpa deg glatt hvis du nektet å suge. Sex er extremt viktig i et forhold (uten sex er det faktisk bortkastet å ha forhold i det hele tatt), så damer som ikke duger i senga kommer ingen vei her i gården. Slutt å vær så egoistisk jente!
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #20 Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde dumpa deg glatt hvis du nektet å suge. Sex er extremt viktig i et forhold (uten sex er det faktisk bortkastet å ha forhold i det hele tatt), så damer som ikke duger i senga kommer ingen vei her i gården. Slutt å vær så egoistisk jente! Jeg kan ofre mye for kjæresten min jeg altså, også innenfor sex. Men akkurat suging klarer jeg ikke tanken på. Jeg synes ikke man kan kalle det egoistisk å sette en slik grense.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå