Gå til innhold

PS3 Blue-ray

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

Har PS3 og HD TV, men får ikke riktig kvalitet på filmen uansett.

Finnes det en plass i PS3 hvor det er instillinger for dette. Klarer ikke å finne noe. Vet at TV'n er instilt riktig i 1080p.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Har PS3 og HD TV, men får ikke riktig kvalitet på filmen uansett.

Finnes det en plass i PS3 hvor det er instillinger for dette. Klarer ikke å finne noe. Vet at TV'n er instilt riktig i 1080p.

Putter du en BluRay i spilleren skal det gå av seg selv derfra. Har du husket å bruke HDMI-kabel? En vanlig scart-kabel gir dårlige signaler på en skikkelig TV.

Skrevet
Putter du en BluRay i spilleren skal det gå av seg selv derfra. Har du husket å bruke HDMI-kabel? En vanlig scart-kabel gir dårlige signaler på en skikkelig TV.

Jepp, jeg har HDMI kabel, og jeg har også sjekket at TV'n er instilt på 1080p, men bildet blir ikke så bra selv om :sur:

Skrevet

Med en Xbox er det ikke alltid den selv får med seg hva TV-en er i stand til - og da må du innom systeminnstillingene og be den sende signaler i riktig oppløsning til TV-en din. Kanskje det er slik på PS3 også?

Skrevet (endret)
Jepp, jeg har HDMI kabel, og jeg har også sjekket at TV'n er instilt på 1080p, men bildet blir ikke så bra selv om :sur:

Det er noen innstillinger på PS3, men jeg husker ikke de i hodet. Dersom ingen svarer før jeg er hjemme i morgen kveld kan jeg forsøke å feilsøke på min egen maskin og se om jeg blir klokere.

Endret av Max Magnus
Gjest Gjest_mann29_*
Skrevet

'ikke bra'

Hva betyr dette? Du må si litt mer om hva som er feil... Gjerne med et bilde eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...