junibrura Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Har tenkt å bestille ferietur gjennom dette reisebyrået. Vi legger igjen masse penger, og jeg har ikke så godt kjennskap til dette firmaet. Er det noen som har noen erfaringer / eller som vet..? Kan vi stole på det?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hei, jeg har jobbet for Expedia (ikke i Norge) og det er et seriøst firma. Hvis du skal på typisk charterferie hadde jeg heller bestilt gjennom ving/star tour eller no. Men hvis det er vanlig rutefly du skal ha så har expedia bra tilbud med fly+hotell så det blir ganske rimelig. Så reis og kos deg
junibrura Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 Hei, jeg har jobbet for Expedia (ikke i Norge) og det er et seriøst firma. Hvis du skal på typisk charterferie hadde jeg heller bestilt gjennom ving/star tour eller no. Men hvis det er vanlig rutefly du skal ha så har expedia bra tilbud med fly+hotell så det blir ganske rimelig. Så reis og kos deg Takk for svar! Vi har tenkt å reise til Florida i 17-18 dgr, - bestille hotell, fly og bil samtidig. Sparer på det??
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Ja, det høres ut som en bra plan Er også litt mer behagelig å ta vanlig rutefly enn charter til Florida. Ofte har expedia rabatter på hoteller/pakkeløsninger etc.
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Har du sjekket prisen m/USA-spesialisten? Vi bestilte gjennom dem,og var veldig fornøyd (fly/feriehus/bil).
gard Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har booket reiser gjennom Expedia systemet og det har ikke vært noen problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå