Gå til innhold

www.expedia.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å bestille ferietur gjennom dette reisebyrået. Vi legger igjen masse penger, og jeg har ikke så godt kjennskap til dette firmaet. Er det noen som har noen erfaringer / eller som vet..? Kan vi stole på det?

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hei, jeg har jobbet for Expedia (ikke i Norge) og det er et seriøst firma. Hvis du skal på typisk charterferie hadde jeg heller bestilt gjennom ving/star tour eller no. Men hvis det er vanlig rutefly du skal ha så har expedia bra tilbud med fly+hotell så det blir ganske rimelig. Så reis og kos deg :)

Skrevet
Hei, jeg har jobbet for Expedia (ikke i Norge) og det er et seriøst firma. Hvis du skal på typisk charterferie hadde jeg heller bestilt gjennom ving/star tour eller no. Men hvis det er vanlig rutefly du skal ha så har expedia bra tilbud med fly+hotell så det blir ganske rimelig. Så reis og kos deg :)

Takk for svar! Vi har tenkt å reise til Florida i 17-18 dgr, - bestille hotell, fly og bil samtidig. Sparer på det??

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Ja, det høres ut som en bra plan :) Er også litt mer behagelig å ta vanlig rutefly enn charter til Florida. Ofte har expedia rabatter på hoteller/pakkeløsninger etc.

Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Har du sjekket prisen m/USA-spesialisten? Vi bestilte gjennom dem,og var veldig fornøyd (fly/feriehus/bil).

Skrevet

Jeg har booket reiser gjennom Expedia systemet og det har ikke vært noen problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...