Gå til innhold

Er dere kvinnfolk så uskyldige som dere later

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Samboeren min går en del ut på byen med sin single venninne. Hun sier de danser og har det gøy. De drikker ikke mye og kommer hjem når utestedene stenger.

Er det virkelig slik det er? Ingen sjekking/flørting - berøring osv?

Hva sier Dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan jeg bare svare for meg selv, men jeg er i allefall ikke sånn.

Får fnatt hvis det kommer mannfolk som skal snakke med meg, da går jeg bort. :fnise:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet
Samboeren min går en del ut på byen med sin single venninne. Hun sier de danser og har det gøy. De drikker ikke mye og kommer hjem når utestedene stenger.

Hva sier Dere jenter?

Man kan faktisk dra ut på byen uten å tafse på mannfolk :fnise:

Er ikke nødvendigvis sånn at man vifter med musa si lissom. Er bare gøy å dra ut og danse og prate med folk. Men alle er forskjellig, noen jenter drar vel ut for å få oppmerksomhet, andre ikke.

Skrevet

Det er virkelig sånn det er for min del i alle fall. Kan jo selvfølgelig snakke med andre menn, og kanskje flørte litt i noens øyne. Bare man smiler litt, så mener jo enkelte at det er flørt, men da flørter jeg i tilfelle med hele verden, ung som gammel, barn som voksen, kvinner som menn. Jeg viser tydelig hvor grensene går, og at det bare er en mann i min verden.

Skrevet

Jeg danser tett med menn, jeg smiler og har en inviterende holdning, jeg flørter, tar imot påspanderte drinker, og jeg kan til og med finne på å sitte på fanget til en mann hvis det er lite plass rundt bordet.

Skrevet

Jeg kan snakke med menn, men ikke ukjennte menn, kanskje venner av venner som vi sitter rundt bordet med. Smiler, og har kanskje en litt flørtende tone men ingen kontakt og begynner de å vise litt mer interesse trekker jeg meg unna.

Jeg flørter faktisk like mye med andre menn når mannen min er det som når han ikke er der. Altså ikke så veldig mye, men litt.

Jeg danser ikke med ukjennte menn, heller ikke med de jeg ikke kjenner så godt. Kan tøysedanse med kompiser men aldri mer enn morsom dans.

Tar ikke i mot drinker fra andre.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Jeg kan være så frekk at jeg tar imot en drink og deretter stikker! :lur:

Altså hvis jeg får spandert så drikker jeg den. Det betyr ikke jeg sier ja til å rote med fyren som spanderer.

Danser alene eller med venninner, dersom en mann kommer for tett går jeg unna.

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Jeg snakker med menn som snakker til meg. Jeg koser meg og har det gøy. Det hender jeg danser og, men ikke så ofte, for jeg liker i grunnen ikke å danse.

Det jeg alltid vet og alltid er klar over og alltid får bekreftet, er at jeg er SÅ GLAD for at jeg har mannen min hjemme, eller hvor han nå er den kvelden jeg er ute med venninner, og det kunne aldri falt meg inn å gjøre noe for å ødelegge det forholdet vi har.

Ikke en gang for å hevne meg fordi han ikke alltid har vært like trofast langt tilbake i fortiden!

Det er han som kjenner meg best og som jeg er trygg sammen med om verden faller sammen og det betyr mest for meg.

Skrevet

Jeg er sammen med den beste mannen i verden. Selvfølgelig oppfører jeg meg deretter. Det ville aldri falt meg inn å flørte med gutter på byen, jeg unngår til og med å snakke med gutter, men det er fordi de blir så desperate med en gang jeg gidder å snakke med dem. Det er utrolig slitsomt med kåte menn på byen.

Skrevet

Hva sier Dere jenter?

Du har nok avslørt oss, Kim! Vi jenter venter på et hvert ledig øyeblikk til å tafse på andre menns tisser, og når vi sier vi skal ut å shoppe, få neglene stelt, feste med venninner, gå på biblioteket osv, så møtes vi faktisk alle sammen på en stor åpen plass i skogen hvor vi bringer masse menn og har orgier til langt på natt. Og ved fullmåte sitter vi og uler i kor, nakne og innsmurte i babyolje...

Care for a cookie? :enig:

Skrevet
.. og når vi sier vi skal ut å shoppe, få neglene stelt, feste med venninner, gå på biblioteket osv, så møtes vi faktisk alle sammen på en stor åpen plass i skogen hvor vi bringer masse menn og har orgier til langt på natt. Og ved fullmåte sitter vi og uler i kor, nakne og innsmurte i babyolje...

:ler: Jeg visste det! *pakke ryggsekken*

Skrevet

Jeg har den filosofien at det er lov å flørte med andre gutter, men ingenting mer. Ikke danse, la de spandere drikke osv. Grunnen til jeg tillater dette for meg selv er at av og til trenger jeg litt bekreftelse fra andre menn, ettersom samboeren min er veldig dårlig på dette. Jeg legger ingenting i det. Og kommer den en som skal danse med meg, sniker jeg meg vekk :)

Skrevet

Jeg flørter aldri med ukjente menn de gangene jeg er ute på byen uten mannen, vi har vært sammen i 10 år.

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg danser tett med menn, jeg smiler og har en inviterende holdning, jeg flørter, tar imot påspanderte drinker, og jeg kan til og med finne på å sitte på fanget til en mann hvis det er lite plass rundt bordet.

Dette ville jeg aldri gjort dersom jeg var i et forhold og min bedre halvdel ikke var tilstede. Dette ville jeg heller aldri gjort som singel dersom jeg ikke mente noe med det. Dette har rett og slett med hva slags signaler man sender til omverdenen, men jeg ser jo at dette er det en del som er uenig med meg i.

Skrevet
Dette ville jeg aldri gjort dersom jeg var i et forhold og min bedre halvdel ikke var tilstede. Dette ville jeg heller aldri gjort som singel dersom jeg ikke mente noe med det. Dette har rett og slett med hva slags signaler man sender til omverdenen, men jeg ser jo at dette er det en del som er uenig med meg i.

Enig med deg! Jeg synes slik oppførsel er fullstendig upassende i et forhold. Hadde kjæresten min gjort noe slikt med andre hadde jeg blitt kjempesåret!

Gjest Gjest_Janne72_*
Skrevet

Hva sier Dere jenter?

Flørter og danser på byen i lag med venninner jeg. Samboer tenner faktisk på det når jeg kommer hjem og forteller ham om alle mannfolka som "tafsa" på meg :-) Aldri noe klining etc.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Hva sier Dere jenter?

[/quote

Har samboer, og om jeg skulle dratt ut med veninner så hadde da jeg ikke begynt å sjekke gutta og berøre de.

JA, jeg smiler til folk som jeg hilser på og er vennlig. Jeg sitter ikke med surskuffa ute når jeg prøver å være sosial.

Skrevet
Det er virkelig sånn det er for min del i alle fall. Kan jo selvfølgelig snakke med andre menn, og kanskje flørte litt i noens øyne. Bare man smiler litt, så mener jo enkelte at det er flørt, men da flørter jeg i tilfelle med hele verden, ung som gammel, barn som voksen, kvinner som menn. Jeg viser tydelig hvor grensene går, og at det bare er en mann i min verden.

Enig :) Selvfølgelig finnes det folk som drar den for langt når de er ute, men man må nesten bare finne ut om man kan stole på den man er sammen med eller ikke.

Skrevet (endret)

Hva sier Dere jenter?

Har blitt fortalt: "Har kjæreste, men det gjør ikke noe!" og ei som hadde utro type... Endret av gbnj
Gjest Gjest_norah_*
Skrevet

jeg kan småflørte med halvveis bekjente(men ingen berøring, og ingen sjekking). dette gjør jeg forsåvidt når jeg ikke er på byen også, i edru tilstand altså.

snakker høflig med ukjente menn, men veldig kort da jeg vet hva de vil og at jeg ikke kan eller er interessert i å tilby det.

snakker høflig med alle bekjente av venner, og tuller og tøyser akkurat som med venninner.

jeg tar ikke initiativ til å fortelle at jeg har samboer, rett og slett fordi det egentlig ikke er relevant.

jeg ville i 99% av tilfellene ikke vært genuint interessert uansett sånn ved første møte.

jeg danser aldri med noen - men mindre det er for tull med felles venner.

lar aldri noen beføle meg overhodet på dansegulvet etc, men det er jo også for min egen skyld. er ikke interessert i den type flørting.

så: tar gjerne imot en klem eller to, men ikke mer:)

en ting er at kjæresten hadde blitt lei seg, men jeg klarer ikke gå hjem med dårlig samvittighet for noe som er helt useriøst og meningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...