Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hvor lenge hadde du orket å hatt en venn/venninne på besøk (overnatting) hvis du bodde i en 1-roms leilighet?
Cata Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Kommer litt an på vennen/venninna da, men mine beste venner kunne jeg nok hatt i hus 3-4 netter uten problemer. Etter det ville jeg nok begynt å lengte litt etter å ha leiligheten for meg selv igjen. Når man har noen liggende på sofaen, så må hele døgnrytmen tilpasses det.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Noen få netter, ellers kommer det an på venninna og hva annet hun gjør når hun er på besøk. Må gjerne finne på endel ting på egenhånd når man bor så trangt, for å si det sånn...
leirbål Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Som Cata ser så kommer det ann på venninden/ vennen. Men to, tre, fire netter hadde gått greit hvis vi ikke måtte tilbringe hele dagene sammen også. Jeg trenger litt alenetid av og til.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Ei flott ogvillig venninne kunne jeg hatt boende i ukesvis Bare hun ikke maste om ting mens jeg satt fremfor pc eller tv da selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå