Gjest Gjest_OrigoS_* Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg møtte min kjære, hun er fra Hviterussland, for snart 2 år siden. Vi har nå bestemt oss for å gifte oss og tanken er at vi skal gifte oss i Minsk. Er det noen som har giftet seg i Hviterussland og som kan gi noen gode råd og tips om dokumenter som er nødvendig - eventuelt andre viktig ting å tenke på? Takker så mye for svar på dette innlegget!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg møtte min kjære, hun er fra Hviterussland, for snart 2 år siden. Vi har nå bestemt oss for å gifte oss og tanken er at vi skal gifte oss i Minsk. Er det noen som har giftet seg i Hviterussland og som kan gi noen gode råd og tips om dokumenter som er nødvendig - eventuelt andre viktig ting å tenke på? Takker så mye for svar på dette innlegget! Viss du leser på UDI og den Norske ambassaden i Russland sine sider på internett så finner du mye av den innformasjonen du trenger. Dere trenger en del dokumenter og alle må være oversatt til Russisk av en autorisert translatør. Det er en fordel å gjøre dette i Hviterussland da det er mye billigere, men da bør dokumentene være på engelsk. Det er ikke så mange som kan oversette fra Norsk i utlandet. Alle dokumenter må ha appostille og Notarius bekreftelse, disse stemplene må også være oversatt til Russisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå