Chord Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 tittelen sier det meste. kjolen fester seg til strømpebuksa mi, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at den ikke skal klistre seg til lårene mine. Hva gjør jeg? Tips?
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 tittelen sier det meste. kjolen fester seg til strømpebuksa mi, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at den ikke skal klistre seg til lårene mine. Hva gjør jeg? Tips? Bruk underskjørt/underkjole.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Enig i underkjole. Evt bruk stayups!
Aurela Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Hvis det er fordi den er elektrisk mener jeg å ha hørt at hårspray skal hjelpe
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Kan det ha noe med kvaliteten på strømpebuksa å gjøre? Slike billige i 100% polyamid er veldig slik. De er ofte forferdelige å gå med uansett. Kan være verdt et forsøkt å kjøpe noe med mer kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå