Gjest Sandbekken Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg så på denne video og synes det hørtes litt interesangt ut! Hva tror dere om dette? Husk å se hele videoen..
Gjest strykebrett Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Jeg så hele videoen og jeg er ganske overbevist om at dette er humbug. For det første påstår han at ingen andre måter å slanke seg på virker. For det andre refererer han til hulemennesker som et sunnhetsideal. For det tredje mener ha at han har en måte som skal få folk til å gå ned en halv kilo hver dag i 21 dager i strekk. Dette er neppe forsvarlig dersom man ikke er ekstremt overvektig. i tillegg skal alt dette oppnås uten å trene. Noe som i alle fall høres veldig usannsynlig ut. Han kjører på med all verdens sleipe taktikker. Spesielt det med å fortelle folk det de helst VIL høre; det er ikke din feil at du er feit, du kan bli tynn bare ved å følge planen min og du kan fortsatt spise hva du vil. Du trenger ikke ofre noe for å gå ned i vekt og så videre. Nei, hvis det høres for godt ut til å være sant så er det nok sannsynligvis det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå