Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Skal i bryllup til helgen.. og ville derfor sette opp håret ganske enkelt i "senorita look".. Men.. det virker som detter er utrolig dyrt! Har sjekka 8 - 9 salonger nå.. og prisene er fra 700 og oppover.. (450 i timen osv) Noen som vet om et rimelig sted i Oslo (sentrum) å bli fin for kvelden?

*Åh.. den som hadde kjent en frisør.. sukk... * :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok regne med en pris fra 700-1000 kroner for å få satt opp håret ditt, det er faktisk ett håndtverk å sette opp hår og det du oppfatter som "enkelt" er i virkeligheten endel jobb.

Mae

Skrevet

Hei Gjest,

jeg fikk satt opp håret mitt til et julebord i fjor, og betalte 400 for det. Send meg en PM så skal jeg gi deg tips om frisør.

Jamila

Skrevet

Vurderer man frisør, kan det lett bli rådyrt. Hva med en snill og dyktig venninne som kan gi en hjelpende hånd?

Skrevet

Er klar over at det er et håndtverk. Et veldig fint et også! :) MEN, det er jo stor forskjell på hvor avansert man setter opp hår da, har jo gjort dette ganske mange ganger tidligere, bare ikke i Oslo. Og.. der har det kostet mellom 200 og 400 kr.

En venninne er et glimrende alternativ, om man kjenner en som er litt fingernem, men fordelen hos en frisør er jo at frisyren ofte sitter litt bedre, og at frisøren kan være flink til å se hva som kler en best. Dessuten er det jo så herlig å skjemme seg selv vekk littegranne :)

Skrevet

Du har ingen kjente som kan sette det opp for deg? Jeg blir misfornøyd hos frisøren og kjempefornøyd når søstra mi setter det opp, men så er hun veldig flink da :kyss: . Hun er ikke frisør, men har det i fingrene. Kanskje finnes det noen skjulte talenter blant din familie eller venner?

Gjest Anonymous
Skrevet

Faktisk har jeg allerede fått et kjempetips til frisør nå.. Så satser jeg på at de får det til.. :) Ikke alltid så lett å spørre kjente når man er langt borte fra familie og de fleste vennene.. men ellers skulle jeg spurt mamma :) Hun er ikke frisør.. men veldig flink å prøve iallfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...