Millian Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Har sendt noen meldinger frem og tilbake med en tilsynelatende hyggelig fyr på en datingside på nettet. Det er ikke snakk om mer en 3-4 meldinger. Nå vil han be meg med på kino. Er det vanlig at det går så fort i svingene? Er ikke akkurat dreven på dette med nettdating. Jeg hadde muligens likt å snakke med denne mannen over nett i hvertfall noen uker til, evt msn, tlf ol FØR et evt møte. Samtidig ser jeg at om det ikke er en match, er det bedre å finne det ut med en gang. Hva syns dere?
Glynis Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Hopp i det. Det er mer naturlig å få et forhold til hvordan han er i virkeligheten enn hvordan han er på msn/telefon. Men kino er jo et særdeles dårlig forslag som første date.
leirbål Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Ja det kan være like greit å møte ham etter kort tid. Jeg har lest flere inlegg her inne hvor folk forteller at de hadde veldig god kjemi på nett, men ikke i virkligheten. Så møt ham på et offentlig sted og bli kjent. Og ja, kino er koselig, men dere kan jo ikke akkurat snakke på en kino. Så foreslå heller et måltid el. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Foreslå å treffes til en kaffekopp.. Dersom dere overhodet ikke har kjemi er "nødutgangen" mye kjappere med en kaffedate enn en middagsdate.. Tenk å lide seg gjennom en lang middagsdate med en håpløs fyr du vet IKKE er den rette.. Er det hyggelig derimot - kan dere gå fra kaffekopp til å rusle en tur, ta en is el.l. Lykke til! høres jo superspennende ut da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå