Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Er separert og ønsker å bytte etternavn til pikenavnet. Hvordan kan jeg få gjort det? Er det en omstendielig prosses? Tenker litt på sertefikat bankkort og pass bl.a? en som trenger noen innspill
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Kontakt folkeregisteret. Det er bare å fylle ut et skjema:-) Du må nok beregne å bytte passet iallefall.. Bankkort kan du kanskje bytte når du allikevel skal ha nytt? (bare si ifra til banken at du har byttet navn).. Førerkort er kanskje ikke så nøye? Iallefall ikke om du bare skal stryke et navn.. Men dersom du ikke har hatt pikenavnet nå bør det kanskje byttes også.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Min mor ble separert for 5 år siden, og ikke før i år endret hun navnet i førerkortet, og i passet så har de skrevet det inn en side lenger bak at det er endret Bankkort tror jeg hun byttet da di skiltes, men gjerne pga felles konto osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå