Gå til innhold

Orgasme på bussen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har opplevd noen ganger å få skikkelige kraftige orgasmer bare ved å sitte på bussen... Lurer på om det har noe med vibreringa,at man sklir litt hit og dit i svinger osv som gjør det. Noen andre som har opplevd det? Er jo deilig da :fnise: Jeg er jente forresten;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte: Nei. Men heldige deg, å sitte på bussen er kjedelig, for oss andre!

Jeg kjente foresten ei som gjerne satt oppå vaskemaskinen! :fnise:

Skrevet

Madamen har fått det på T-banen, men det var visst ikke kraftig.

Gjest Bianca26
Skrevet
Har opplevd noen ganger å få skikkelige kraftige orgasmer bare ved å sitte på bussen... Lurer på om det har noe med vibreringa,at man sklir litt hit og dit i svinger osv som gjør det. Noen andre som har opplevd det? Er jo deilig da :fnise: Jeg er jente forresten;)

oj:) Hvorfor får ikke jeg også orgasme av det. Vil også :fnise:

Skrevet
Madamen har fått det på T-banen, men det var visst ikke kraftig.

"Madam"?

Vous parlex Francais dans la Norgwege, monsieur?

• 3 uker senere...
Skrevet

Nei, men jeg var veldig nær å komme på toget en gang... Jeg kan bli sinnsykt kåt når det durer i setet på tog eller buss. Jeg har tenkt at når bussen brummer litt ekstra, så kan det vel ikke bare være jeg som reagerer sånn på det? Tipper det er mange som er litt småkåte på bussen hjem. En kompis av meg fortalte at på bussen på vei til jobb fikk han alltid halvstå på det samme stedet, idet bussen kjørte opp en bakke. :)

Gjest Kvinnelig busspassasjer
Skrevet

Den vibreringa er veldig behagelig, i mangel av et bedre ord. Har aldri blitt det helt store av det, dessverre.

Gjest Bianca26
Skrevet
Den vibreringa er veldig behagelig, i mangel av et bedre ord. Har aldri blitt det helt store av det, dessverre.

Jeg kjenner meg ikke igjen i noe av dette og blir MISUNNELIG

Gjest Borghild
Skrevet
:hoho::hoho: ja det hadde vært noe! Jeg som reiser 10 mil til og fra jobben hver dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...