Gjest Gjest_therese_* Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg får attføringspenger, og har denne mnd ikke betalt noe i skatt. Er det ikke halv skatt i desember? Hvorfor ble jeg ikke trekt noe i skatt? Spesielle regler for nav??
Gjest tasha Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Jeg trodde jeg skulle få utbetalt halvparten av forskuddstrekk fra lønn i desember. Men det ble vanlig lønn. Litt mindre, faktisk. Vet ikke hvorfor. Søstera mi har samme type jobb i en annen kommune og hun fikk "halvskatt" i desember. Er det forskjell fra en kommune til en kommune?
Gjest Marlo Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Når du går på attføring så får du utbetaling hver 14. dag - altså to ganger pr mnd. Det er halv skatt på attføring - du betaler altså ingen skatt på den ene utbetalingen, og vanlig skatt på den andre utbetalingen.
Gjest Gjest_therese_* Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Når du går på attføring så får du utbetaling hver 14. dag - altså to ganger pr mnd. Det er halv skatt på attføring - du betaler altså ingen skatt på den ene utbetalingen, og vanlig skatt på den andre utbetalingen. ahh:) takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå