Gjest Frøken Frøken Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Noen her som jobber i bank, eller har vært borti lignende? Jeg har konto i sparebank1. Ordnet for en tid siden en bankremisse for å kjøpe bil. Gikk i banken og fikk den utskrevet, de tok et lite gebyr der og da. Når jeg nå ser i nettbanken har de trekt 2500 kroner i uttaksgebyr. Jeg syns vel ærlig talt det var litt drøyt, særlig siden de ikke opplyste om det da jeg fikk skrevet ut remissen. Er dette sånn man bare må regne med, eller har sparebank1 et uvanlig høyt gebyrnivå? Nesten så jeg vurderer å bytte bank...
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Noen her som jobber i bank, eller har vært borti lignende? Jeg har konto i sparebank1. Ordnet for en tid siden en bankremisse for å kjøpe bil. Gikk i banken og fikk den utskrevet, de tok et lite gebyr der og da. Når jeg nå ser i nettbanken har de trekt 2500 kroner i uttaksgebyr. Jeg syns vel ærlig talt det var litt drøyt, særlig siden de ikke opplyste om det da jeg fikk skrevet ut remissen. Er dette sånn man bare må regne med, eller har sparebank1 et uvanlig høyt gebyrnivå? Nesten så jeg vurderer å bytte bank... Dette bør du undersøke nærmere. Med mindre dette er en spesiell konto meg feks fastrente eller begrenset antall uttak per år skal ikke banken ta noe gebyr for at du tar ut penger.
Miko Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 2500,- i gebyr kan da umulig være riktig, dette må du absolutt ta kontakt med banken om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå