Gjest Rettpåsak Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Heisann. Kjører på med et spørsmål til alle damene på forumet. Hvilke barberblad bruker DU og hvor kjøper du det fra?
Gjest Sandbekken Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Gilette fusion bladene, ja, manneblader er 1000 ganger bedre enn den rosa plastklumpen venus.. Jeg har funnet ut at mange selger disse bladene på ebay faktisk, og da i større opplag. Dt lønner seg veldig, for i butikk er de dyre..
Gjest Rettpåsak Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Hva hvis du ble tilbudt en Gilette Fusion Power høvel for 109kr +frakt, ville du kjøpt det?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Hva hvis du ble tilbudt en Gilette Fusion Power høvel for 109kr +frakt, ville du kjøpt det? Det er dyrt. Det følger vel kun med ett blad med en høvel!? De er bladene som koster, ikke høvelen
Gjest Sandbekken Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Hva hvis du ble tilbudt en Gilette Fusion Power høvel for 109kr +frakt, ville du kjøpt det? Er ikke sikker hvor mye pakkene med høvel og 1-2 blader koster i norge,kan det være 159kr? Man må jo uansett kjøpe høvelen først for å kunne bruke bladene.. Jeg hadde sett hva høvelen koster i butikk først, for der får man jo bladene også..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Er ikke sikker hvor mye pakkene med høvel og 1-2 blader koster i norge,kan det være 159kr? Man må jo uansett kjøpe høvelen først for å kunne bruke bladene.. Jeg hadde sett hva høvelen koster i butikk først, for der får man jo bladene også.. Jeg kjøpte meg en gillete fusion på oppfordring av dere her på KG, den kostet 159 kroner på rema i går Så det lønna seg jo å betale 109 for høvelen og bladene, og frakt og det derre der...
Minttu Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Sånne venus greier, kjøper de i vanlige matbutikker. Ellers kan jeg bruke karbarberblader, så lenge de er gode og jeg får barbert meg så er jeg fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Så det lønna seg jo å betale 109 for høvelen og bladene, og frakt og det derre der... Hvis det er høvel og mange blader, så ja. Men frakten kommer sikkert på 30-40-50 kr, og da tjener du ikke mange kronene..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Hvis det er høvel og mange blader, så ja. Men frakten kommer sikkert på 30-40-50 kr, og da tjener du ikke mange kronene.. Åja, det stod PLUSS frakt ja! Det så jeg ikke med en gang, da er det ikke noe å tjene, taper kanskje til og med noen kroner. Kjøper man på butikk får man ta med hjem samme dag også
Gjest Rettpåsak Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Hvis det er høvel og mange blader, så ja. Men frakten kommer sikkert på 30-40-50 kr, og da tjener du ikke mange kronene.. En 4 pack betyr at du får 4 høvler som du kan bruke mange ganger. Imens det forutsetter at du allerede har en høvel. Uansett, blandt folk der ute har dere inntrykk av at Gillette Fusion Power er mest brukt?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Jeg bruker engangshøvler som jeg kjøper på H&M eller Vita. De holder mye lenger enn èn gang, og er mye billigere enn å kjøpe blader og høvler til godt over 100,-. Dessuten synes jeg ikke de Venus (?) er noe gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå