Gjest mariamagdalena Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 bare lurer på jeg om det finnes en mascara som holder hele dagen.?? Jeg har prøvd uttallige. Tar den den på om morgnen, og er fornøyd, men etter noen timer er den så og si borte! Hvor har den blitt av? Tørker inn og drysser av..? Akkurat nå har jeg en fra Clarins. Finnes det en mascara på markedete som holder hele dagen tro..?
-littleme- Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Hva med å kjøpe en primer som du tar på før du tar på mascaraen. Da sitter det nok lenger. (: Ellers kan det kanskje hjelpe hvis du bruker en vannfast en også...
Jade Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg har vannfast mascara (L'oreal Voluminous), den drysser som en vulkan. Men så bruker jeg ikke primer under heller. Trodde det var for å gjøre vippene tykkere/lengre :O Endret 12. desember 2009 av Jade
Gjest Gjest_Tanja_* Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Clinique sine er veldig gode, spesielt High Impact Curling Mascara og Lash Power Curling Mascara ( Long Wearing Formula ). Disse fjerner du med varmt vann, løsner i tuber.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Bruker selv Chanel vannfast. Den holder godt på mine vipper og jeg er veldig fornøyd med den.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Jeg bruker dior (diorshow) sin, ikke vannfast. Har aldri opplevd at mascaraen forsvinner i løpet av dagen. Men nå har jeg aldri opplevd det uansett hvilken mascara jeg bruker. Kanskje du gnir deg mye i øyene i løpet av dagen? I så tilfelle kan kanskje vannfast mascara være noe?
Lisama Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Slet lenge emd samme problem som deg ts! Kom over en maskara fra Estée Lauder, den heter noe med 15 hour et eller annet. Double wear kanskje? også står det noe om zero smudge. Denne holder hvertfall på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå