Gå til innhold

Sexlyst og hyppighet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg har vært i et ekteksap jeg var i i mange år men nå har gått ut av. For å være ærlig, jeg burde aldri blitt i det forholdet, jeg var aldri egentlig forelsket. Vi har hatt mye sex, han hadde en stor sexdrive, men jeg følte jo egentlig aldri på en egen lyst eller drive. Men om det var fordi jeg aldri "rakk å få lyst" fordi han hadde det så ofte eller om det var fordi jeg ikke var følelsesmessig tilstede vet jeg jo egentlig ikke?

Og nå har jeg virkelig funnet det jeg tror er mannen i mitt liv, men siden vi har barn på begge kanter er det mye som står på spill og som skal klaffe. Jeg er kjempeforelsket, og vi har bare vært sammen i to mnd og har lyst hele tiden. Men det er vel sånn det er og skal være i starten. Nå har han uttrykt ganske klart at sex er veldig viktig for han, og at han normalt sett også har en relativt høy sexdrive.

Men så blir jeg bekymret for å havne i det samme sporet som jeg gjorde i mitt ektekap? Jeg tenkerat dette er veldig bra nå, men hva om min sexlyst dabber av og vi havner i en sånn runddans hvor han har lyst hele tiden men ikke jeg? Samtidig så tenker jeg, kanskje dette nettopp aldri blir noe problem nettopp fordi dette er noe helt annet?

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rotterolf
Skrevet

Hva mener du med stor sexdrive?

Er det daglig, ukentlig eller månedtlig trang til sex?

Skrevet
Hva mener du med stor sexdrive?

Er det daglig, ukentlig eller månedtlig trang til sex?

Godt spørsmål...

Iallefall 3-4 ganger i uka. Etter mange år i et forhold er vel det litt over gjennomsnittet.

Saken er vel at jeg egentlig ikke er helt kjent med hva som er min egen rytme på det uavhengig av andre

Skrevet
Godt spørsmål...

Iallefall 3-4 ganger i uka. Etter mange år i et forhold er vel det litt over gjennomsnittet.

Saken er vel at jeg egentlig ikke er helt kjent med hva som er min egen rytme på det uavhengig av andre

Men han her er du jo forelsket i, så da blir det litt annerledes? ;)

Sexdrive hos menn kommer og går akkurat som hos kvinner. Det burde i alle fall ikke stoppe deg fra å fortsette et forhold med en du er glad i IMO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...