Gjest veldig nysgjerrig og litt forvir Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 jeg er en jente på 20 år. har kun vært sammen med gutter og alltid trodd at jeg er hetero ( for det er vel det som skal være det "normale") er i et langvarig forhold nå men en fyr( elsker han over alt på jord), men begynner å lure litt på hvordan det hadde vært å ha et forhold med en jente eller ha sex med ei? har bare kysset et par jenter på fylla da jeg var yngre, og det betydde absolutt ingenting. Men nå så merker jeg at jeg ser mere på pupper og jente-rumper og fantaserer om jentesex. Jeg vet ikke om jeg er bifill for jeg har jo aldri prøvd hvis dere skjønner hva jeg mener. Men poenget mitt er om hvis det er noen flere som opplever det samme så vil jeg gjerne høre om deres opplevelser og erfaringer eller deres tanker og fantasier.
Gjest Armule Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Noen veit automatisk om de er heterofile eller bifile, mens andre igjen må eksperimentere seg frem! For alt du veit kan du være biseksuell - at du kun tenner på jenter! Og jeg tror egentlig ikke at typen din vil være imot at dere utforsker den delen av ditt tenningsmønster sammen. Men det må du nesten bare spørre ham om!
Whitney Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 (endret) jeg er en jente på 20 år. har kun vært sammen med gutter og alltid trodd at jeg er hetero ( for det er vel det som skal være det "normale") er i et langvarig forhold nå men en fyr( elsker han over alt på jord), men begynner å lure litt på hvordan det hadde vært å ha et forhold med en jente eller ha sex med ei? har bare kysset et par jenter på fylla da jeg var yngre, og det betydde absolutt ingenting. Men nå så merker jeg at jeg ser mere på pupper og jente-rumper og fantaserer om jentesex. Jeg vet ikke om jeg er bifill for jeg har jo aldri prøvd hvis dere skjønner hva jeg mener. Men poenget mitt er om hvis det er noen flere som opplever det samme så vil jeg gjerne høre om deres opplevelser og erfaringer eller deres tanker og fantasier. Endret 11. januar 2010 av Whitney
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå