Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har datet en gutt i 2 mnd nå, liker han veldig godt og håper det blir noe mer. Men jeg synes det er vanskelig å tolke han.. Vi studerer sammen, og har blitt kjent gjennom klassen. Vi har snakket en del sammen på skolen før vi begynte å date, og har hatt en veldig god kjemi fra første stund. Vi var på en fest sammen for 2 mnd siden, og hadde det veldig koselig der Etter det har vi vært en del sammen, trent sammen, vært på kafe, ute, sett film sammen, jobbet med skoleting sammen osv. Han har sovet hos meg mange ganger, og sexen er helt fantastisk. Han er fra en annen by en her vi studerer, og når han er hjemme sender han meldinger og ringer meg hver eneste kveld. Og jeg kjenner at jeg er på vei til å bli skikkelig forelsket :rødme: Men samtidig har han sagt at han ønsker å ta det rolig, siden det ikke er så lenge siden det ble slutt mellom meg og exen, og han er i tillegg en type som trenger å ha sin egen "space". Noen ganger når vi "avtaler" at vi skal finne på noe en dag blir det ikke noe av et likevel fordi han er i dårlig humør e.l.... Og andre ganger når vi snakker om at han skal komme til meg i f.eks syv-tiden dagen etter ender det med at han ikke kommer før i elleve-tiden.. Jeg synes det er vanskelig å tolke hva han egentlig vil med meg. Den ene dagen er han veldig "på" og koselig, sender søte meldinger, og vi kan snakke sammen på tlf en evighet, mens den andre dagen er det "rart" å snakke med han, han virker avvisende på sms osv.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, synes det er vanskelig å ikke vite hvor dette fører, er dårlig på usikre situasjoner Er det noen som har noen gode råd på hvordan jeg skal gripe ann situasjonen? Hvorfor må gutter være så vanskelige??
Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Kan legge til at vi er midt i 20-årene begge to.
toth Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Tror det er nøyaktig som han sier jeg, han trenger tid og rom. Hvorfor kan jeg ikke si noe om men om det er noe du burde høre så får du nok høre det når han er klar for å si det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå