Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/03/.../10/363561.html Denne fant jeg i linken om det utdøende y-kromosomet. Høres ut som en deilig mann, spør du meg. Gi meg et par sånne takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Vel,vel,synes i grunn det er litt fælt at David har penere negler enn meg...!! Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 :-? Det er ikke akkurat noen mann for meg det der...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 29. august 2003 #4 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, de "metroseksuelle" utgjør sikkert fine venninner, jeg for min del vil ha en ekte mann! Barsk og kjekk, til og med når han tar oppvasken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Synes Beckham er en klyse, jeg..... Og hu er`ke bedre hu greia han er gift med....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 29. august 2003 #6 Del Skrevet 29. august 2003 Det er ente no mann for meg dette der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå