Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig nysgjerrig på disse børstene da jeg har hørt de skal vær vidunderlige for håret. Noen som vet om det stemmer? Noen som vet hvor i Oslo jeg kan kjøpe de eller hvilke nettsider jeg bør sjekke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mason pearson børste er en investering. Om du ikke allerede har gjort det sjekk hjemmesidene www.masonpearson. com for å finne ut vilken børste som passer for deg. Børstene er ansett som boar bristle børstenes rolls royce! Merkelig nok finnes det best utvalg hos butikker for hundestell og utstilling.

Et britisk side er www.hubintsecured. co.uk/acatalog/Hair_Brush.html . Mason pearson børstene er ca midt på siden.

En norsk side www.hundsomhobby. no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=734&category_id=36&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

Og en annen norsk side www.mamut. net/controls/shop/shops/3/default.asp?wwwalias=hunden&gid=34 børstene er et stykke ned på siden

Norsk http://www.hundeshop. no/brster__1

en børste http://www.tempohundogkatt. no/Ukens-utvalgte

bare google mason pearson og hund :P Ellers can du sjekke ut longhaircommunity.com for omtaler som finnes i forum om du søker ;)

Skrevet

Skal man da velge børste ment for katt eller hund? :ler: De er vel egentlig beregna på mennesker?

Skrevet
Skal man da velge børste ment for katt eller hund? :ler: De er vel egentlig beregna på mennesker?

hihi :P joda børstene fra mason pearson er beregent for bruk på mennesker men noen hundestylister fant ut at børstenes overlegne evne til å gi glans i håret også fungerte på hund ;) så de er veldig ofte brukt på dyr til utstilling.

Skrevet

Aha, sånn ja! Takk for tips på gode nettbutikker. Greier å handle fra norge enn utlandet.

Gjest Gjest_Tyra_*
Skrevet

De selges på strawberrynet, vet jeg! De er veldig dyre, koster vel rundt tusen kr, men det er visst livstidsgaranti og greier.

Skrevet (endret)

Jeg elsker Mason Pearson-børstene mine! Akkurat nå har jeg helt kort hår, men jeg grer meg allikevel, for de er ordentlig gode mot hodebunnen. Jeg har en Popular og en Pocket til meg selv, sistnevnte har jeg i veska (ihvertfall når jeg har lengre hår) og har med på ferier etc. I tillegg har lillejenta en barnebørste. Jeg har kjøpt en av børstene fra HQhair, de to andre i England.

Edit: Begge mine har en kombinasjon av naturhår og nylonbust. Sjekk nettsidene til MP for å finne ut hva slags børste som passer best for din hårtype.

Endret av *Joyce*
Skrevet

Nå har jeg bestilt og fått min Mason P børste fra tempohundogkatt.no, den Junior Mix til 420 kroner. Det er den største modellen og passer flott til mitt lange hår.

Nå, min mening:

OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!! Jeg fatter ikke at jeg har overlevd så lenge uten, hodet og håret mitt elsker den, den er _f_a_n_t_a_s_t_i_s_k_

Løp og kjøp før de setter den opp til 700 kroner igjen.!

Skrevet

Jeg driver aktivt med hund på utstilling, og ELSKER de børstene her..... :danse:

Og som et tips, så får man kjøpt de til halv pris i sverige... :5:

Skrevet (endret)
Nå har jeg bestilt og fått min Mason P børste fra tempohundogkatt.no, den Junior Mix til 420 kroner. Det er den største modellen og passer flott til mitt lange hår.

Nå, min mening:

OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!! Jeg fatter ikke at jeg har overlevd så lenge uten, hodet og håret mitt elsker den, den er _f_a_n_t_a_s_t_i_s_k_

Løp og kjøp før de setter den opp til 700 kroner igjen.!

Misforstår jeg litt, eller bestilte du idag og samtidig har fått prøvd den idag??

Edit: Leste feil jeg.

Endret av Nanette
Skrevet
Jeg driver aktivt med hund på utstilling, og ELSKER de børstene her..... :danse:

Skal jeg se etter i dyrebutikken der borte da, eller?

Skrevet

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...