Gå til innhold

Slite med dårlig slvtillit!

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hver gang jeg ser han jeg hadde noe på gang med (vi gjorde masse koselig sammen) og hans nye dame føler jeg meg stygg og ubrukelig! Har desverre fremdeles følelser for han, og er derfor vondt å se han sammen med andre damer! Vi er venner, og det er greit men ikke lett for meg...

Kunne ønske jeg klarte å se det positive i meg selv! men når jeg møter på han blir jeg varm, rød og får klomp i magen. Sammenligner meg med hans nye dame som er mye penere enn meg... Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å forelske meg på nytt, han var min første store kjærlighet...

Noen råd til bedre selvtillit???

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Vondt å se en eks man fortsatt har følelser for sammen med en ny kjæreste. Jeg forstår ikke hvordan du klarer å være venn med han når han er sammen med en ny kjæreste? De klarte ikke jeg. Da kuttet jeg kontakten, selv om han ønsket at vi skulle være venner. Måtte få avstand for å komme over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Vondt å se en eks man fortsatt har følelser for sammen med en ny kjæreste. Jeg forstår ikke hvordan du klarer å være venn med han når han er sammen med en ny kjæreste? De klarte ikke jeg. Da kuttet jeg kontakten, selv om han ønsket at vi skulle være venner. Måtte få avstand for å komme over han.

Takk for svar :klemmer:

Grunnen til at det ikke ble noe mer med oss var fordi vi omtrent var bestevenner! Men desverre så fikk jeg litt mer enn bare vennskapelig følelser for han, og jeg levde i håpet om at det skulle bli noe mer! Vi hadde det det kjempe koselig sammen, så film og var ute og spiste. Vi kunne prate i i timesvis sammen.

Angrer den dag i dag fordi jeg ikke innså tidligere at det ikke ble noe mer. føler meg litt brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regel nr 1:

Aldri omgåes med mennesker som får deg til å føle deg usikker på deg selv! Vær sammen med personer som får deg til å føle deg glad og bra.

Positive personer som får fram det beste i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke være for sikker på at hun er penere enn deg. Svært mange kvinner nedvurderer sitt eget utseende noe helt sinnsykt. Spesielt i en situasjon som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...