Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er massevis av artistar som me knapt høyrer om; ikkje er det reklame for dei, ikkje er dei i media - du berre ser CD'ane deira sånn heilt tilfeldig og lurar på kva det er. Nokre er bra, andre... ikkje!

Eventyrlysten som eg er lurar eg på: Kva for nokre "ukjente" artistar er verdt å høyra på - og kva for nokre bør forbli ukjente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest fordi jeg kjenner en del av dem - sjekk ut et norsk band som heter Minus Mike! De ga ut en EP i fjor og en ny i år, den får du tak i mange steder. De er slett ikke så verst!

Skrevet

John Mayer!!

Av norske artistet må det kanskje bli Elle Melle, sangene er kanskje kjent for mange, men bandet er nok ikke det!

Skrevet

Uncle's institution!!!

(litt vanskelig å få tak i..)

Clea

Skrevet

Det finske bandet Sonata Arctica er megabra! Kanskje ikke SÅ kjent i Norge, men... De som liker melodisk speed metal burde sjekke de ut... særlig deres første album, Ecliptica...

Skrevet

The Accolade (norske, men synger på engelsk)

Mew

The Donnas

HIM

:wink:

Lillian

Skrevet

Tusenfryd slår et slag for Apoptygma Berzerk!

Synthpoprock som er rå og melodiøs på samme tid. Norsk band som er voldsomt populære i USA og Tyskland.

Skrevet

Hesten har gitt ut noen nydelig ballader.Han er fra Stavanger og jobber i utebransjen.

Skrevet

Air. (Moon safari)

Fransk rolig elektronisk musikk.

Skrevet
Air. (Moon safari)

Fransk rolig elektronisk musikk.

:enig::enig::enig:

Men den fineste sangen på plata er "Kelly Watch the Stars"!

Skrevet
Air. (Moon safari)

JAAA, hvordan kunne jeg glemme Air? *slå seg i hodet*

Takk for påmindelsen, Donpedro.

*nynner til All I need*

Skrevet

Så en halvtimes sending med trønderske(og mulig noe annet) Gåte på Z-TV for noen mnd. siden, og dem husker jeg.Vil gjerne høre mer fra Gåte. :briller::briller:

Skrevet

Masse så blir spennande å finna ut av her :-)

Og Gåte har eg sans for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...