Gjest Gjest_norah_* Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 følgende har skjedd: helsparkling, pussing. støvsugd 3 ganger og vasket over gulvet to ganger i går. idag støvsugde jeg en gang til, og vasket to ganger med vann og så en siste gang med såpevann. fortsatt når jeg tar fingeren over gulvet, så kommer det finkornet pussestøv på fingeren... man kan ikke se det, men kjenne det....
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Tror at problemet er at det fremdeles er pussestøv i lufta og det vil, hvis du har tid falle til ro på gulvet. Hvis dette er et rom hvor du kan lukke døren, så gjør det å la rommet være lukket natta over. Neste dag går du forsiktig inn og vasker over la det tørke og så lakke.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Tror at problemet er at det fremdeles er pussestøv i lufta og det vil, hvis du har tid falle til ro på gulvet. Hvis dette er et rom hvor du kan lukke døren, så gjør det å la rommet være lukket natta over. Neste dag går du forsiktig inn og vasker over la det tørke og så lakke. Gå over et par runder med tørr mikromopp, før du vasker. Tørt smuss fjernes best med tørre metoder.
Gjest ts Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 er veggen, og ikke gulvet jeg har pusset - så jeg dropper lakken:P
Oliven Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Bruk dovaskemiddel i vannet. Det er surt og trekker til seg pussestøv. Et tips jeg har fått fra ei som driver med renhold og det funket her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå