Gjest TS Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Noen som vet hvordan man sier opp medlemskap på VeVay? Ble medlem for litt siden, og vil si opp medlemskapet mitt der, men med pakken jeg fikk i posten står det ingenting om hvordan jeg sier opp, kun hvordan jeg kan hoppe over neste pakke.
Elvira :) Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Ifølge google: http://www.medlemsinfo.com/vevay/
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Vevay er vel den undertøysklubben? Kan du ikke ringe dem og si opp?
Perledrøm Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Vevay er en litt-av-hvert-klubb tror jeg. Meldte meg inn for å teste en makeup-palett TS: Det var lett å melde seg ut, jeg gjorde det på 30 sekunder.
Gjest ts Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Vevay er en litt-av-hvert-klubb tror jeg. Meldte meg inn for å teste en makeup-palett TS: Det var lett å melde seg ut, jeg gjorde det på 30 sekunder. Nettopp derfor jeg ble medlem. Betalte 37,- for flere øyenskygger og koster og diverse For å prøve det ut. men fikk det til, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå