Gå til innhold

Rybak på nobelkonserten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_elin_*
Skrevet

Noen som så nobelkonserten? Rybak åpnet med Fairytale. I begynnelsen låt det som det pleide, men de to siste gangene han spilte, låt det helt forjæv... Jeg trodde først det var noe køddeshow opplegg, men det var det ikke. Flere som hørte det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Tror rett og slett den klarte å bli ustemt. Eller så bomma han på strengen

Skrevet
Noen som så nobelkonserten? Rybak åpnet med Fairytale. I begynnelsen låt det som det pleide, men de to siste gangene han spilte, låt det helt forjæv... Jeg trodde først det var noe køddeshow opplegg, men det var det ikke. Flere som hørte det???

Jepp! Den ene gangen ristet han på hode selv også.. Introen var bra, men da han begynte å synge skjedde det noe. Jeg synes ikke stemmen hans var som den pleier heller :klø:

Så enten var det han, eller så var det noe alvorlig gale med lyden.

Skrevet
Han mistet felen i bakken ..

seriøst? syntes nemmlig jeg hørte noe som gikk i gulvet. Stakkars fyr...

Skrevet

Hørtes ut som noe sprakk. Han ble vist litt overivrig.

Skrevet

Hørtes helt jævlig ut ja. Han kom helt ut av kontroll.Det var sikkert pga.dårlige nerver.

Skrevet

han mista den i bakken som skrevet over her .. :(

Skrevet
han mista den i bakken som skrevet over her .. :(

Synes jeg hørte noe som gikk i bakken ja. Stakkar :kose: Men synes han klarte å redde det inn fint, jeg. Hørtes litt falskt ut med en gang, men så begynte jeg å tro at det skulle være sånn :fnise: Flink er han.

Skrevet

Såg et intervju med han i går (torsdag) der han sa han måtte vel begynne å tenke på fredspriskonserten, og konse på den.. Han virket veldig adspredt for å si det mildt. Tror det har blitt for mye for han. Ikke bra når det går sånn rutine i å spille samme låten om igjen og om igjen at han gjør det nærmest på autopilot. Dette er vel den største begivenheten han har spilt under, og han burde sannelig ha begynt å konse på den for en god stund siden. Så gikk det heller ikke bra.. Heldigvis fikk jeg det ikke med meg..

Skrevet

Det var ikke SÅ ille uansett, hørtes bare ut som han gikk en tone ned og bomma litt på strengene :fnise: han var flink syns jeg :)

Skrevet

At han klarte å redde det i land såpass bra som han klarte, er et bevis på hvor proff han er.

At han mista fela er kanskje et bevis på hvor sliten han er. Eller det var et hendelig uhell.

Skrevet
At han klarte å redde det i land såpass bra som han klarte, er et bevis på hvor proff han er.

At han mista fela er kanskje et bevis på hvor sliten han er. Eller det var et hendelig uhell.

Enig.

Skrevet
Såg et intervju med han i går (torsdag) der han sa han måtte vel begynne å tenke på fredspriskonserten, og konse på den.. Han virket veldig adspredt for å si det mildt. Tror det har blitt for mye for han. Ikke bra når det går sånn rutine i å spille samme låten om igjen og om igjen at han gjør det nærmest på autopilot. Dette er vel den største begivenheten han har spilt under, og han burde sannelig ha begynt å konse på den for en god stund siden. Så gikk det heller ikke bra.. Heldigvis fikk jeg det ikke med meg..

Basert på mange uttalelser fra ham,virker han helt rar. Han er tydeligvis også blitt ganske høy på seg selv etter seieren i MGP.

Fadesen under Nobel-konserten i går var en nasjonal skam. Ble helt flau av å se på.

Alt har gått bra under Nobel-arrangemangene hittil, men det måtte selvfølgelig komme en tulling og ødelegge alt.

Skrevet

Klimatoppmøtet som skal forsøke å redde det som er igjen av vår herpede jord er i gang - og folk presterer allikevel å bry seg mer om en betydningsløs, felespillende liten guttevalp... :klø: Ikke rart tullemagasiner som VG og Se&Hør er så populære, når folk ikke klarer å skille mellom hva som er viktig og hva som er uvesentlig.

Skrevet

han var ikke sååå ille da. synes han var flink selv om han mistet fela. alle kan gjøre feil. det er ikke krise at han mistet fela. verre ting kunne har skjedd

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Basert på mange uttalelser fra ham,virker han helt rar. Han er tydeligvis også blitt ganske høy på seg selv etter seieren i MGP.

Veldig enig i det der, sett han i to intervjuer og blir rett og slett irritert. Han virker sliten, og har nok fått for mye oppmerksomhet på en gang. På Senkveld fortalte han at han ikke hadde sovet på så og så mange timer, og klarte såvidt å svare saklig på noen av spørsmålene. Har aldri tenkt over det før, men han kunne virkelig ikke snakke for seg, og sa bare noe svada. Hvor gammel er han egentlig? Fikk inntrykk av at han bare var en liten guttehvalp, men dette kan jo ha med det stakkarslige utseende å gjøre :fnise:

Skrevet
Veldig enig i det der, sett han i to intervjuer og blir rett og slett irritert. Han virker sliten, og har nok fått for mye oppmerksomhet på en gang. På Senkveld fortalte han at han ikke hadde sovet på så og så mange timer, og klarte såvidt å svare saklig på noen av spørsmålene. Har aldri tenkt over det før, men han kunne virkelig ikke snakke for seg, og sa bare noe svada. Hvor gammel er han egentlig? Fikk inntrykk av at han bare var en liten guttehvalp, men dette kan jo ha med det stakkarslige utseende å gjøre :fnise:

Han er snart 24 år,men ser mye yngre ut ja.

Han trneger tydleigvis støtte og hjelp til å klare intervjuer og snakke for seg. Dette burde noen tatt tak i for lenge siden.Har han ingen manager eller noe?Hvis ikke burde foreldrene grepet inn.

Skrevet

noen som vet hvor fredskonserten er mulig å få sett? Gikk glipp av den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...