verene Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 Jeg har prøvd kjoler for første gang idag, og forelsket meg i en MS-modell som jeg tror er fjorårs. Finner den ihvertfall ikke blant årsmodellene på hjemmesiden til Maggie Sottero. Den var helt nyyydelig, og jeg følte meg virkelig flott i den! :D Skulle så gjerne funnet et bilde av kjolen på nett, litt lettere å bestemme seg da, etterhvert som jeg skal prøve flere kjoler.. Fikk oppgitt nummeret til kjolen, det var "2305". Noen som kan hjelpe meg? :-?
Pusekatt Skrevet 25. august 2003 #2 Skrevet 25. august 2003 Sjekk ut f.eks. www.kristinsbrudesalong.no ?
Azi Skrevet 25. august 2003 #3 Skrevet 25. august 2003 Sa hun noe om hva kjolen heter? Kan ikke huske at MS har bare nr på kjolene...
verene Skrevet 25. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2003 Sjekk ut f.eks. www.kristinsbrudesalong.no ? Den var ikke der..
verene Skrevet 25. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2003 Du kan forresten se her Nope - fant den ikke her heller. Jeg får ringe salongen i morgen og høre om kjolen har et "navn" også. VIL ha bilde av den!! Eventuelle andre forslag til hvor jeg kan lete tas i mot med takk!
verene Skrevet 25. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2003 Hva med her da? Har vært innom der også ja, men finner ikke kjolen der heller. Usj, at det skal være så vanskelig da!! :-?
snusmumerikken Skrevet 25. august 2003 #9 Skrevet 25. august 2003 Kanskje du finner den her Gå ned til rullgardinen som heter "by designer" og klikk Maggie Sottero
Snurre Skrevet 26. august 2003 #10 Skrevet 26. august 2003 Heisan ! Har du sjekket Lisenett.no der er det endel Maggie Sottero kjoler. Lykke til
verene Skrevet 26. august 2003 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2003 Heisan ! Har du sjekket Lisenett.no der er det endel Maggie Sottero kjoler. Lisenett.no er visst under oppdatering om dagen, så der var det ikke mange kjoler å se
zala Skrevet 26. august 2003 #12 Skrevet 26. august 2003 Hva med her: http://www.kvinneguiden.no/annonser/search.php Det skal være søkeresultat på Sottero blant de brukte kjoler som er tilsalgs på kvinneguiden. Ellers får du kanskje spørre butikken du prøvde den i, om den har et navn i tillegg til nummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå