Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg til frisøren og klippe håret mitt... Men jeg vil høre hva dere synes.

Jeg har firkantet ansiktsform, brunt, slitt hår. Håret mitt er veldig blankt og mykt selv om det er slitt. Øynene mine er en blanding av grønn og litt blå. Akkurat nå er håret mitt under skuldrene og er klipt "rett av". Har sideskill. Håret mitt er rett, ikke krøllete eller bølgete.

Hva tror dere kan kle meg? Jeg har vurdert litt. Jeg har litt lyst til og klippe meg sånn at håret mitt blir "etasjeklippet"/oppklippet og sånn at det lengste håret rekker til skuldrene. Men jeg liker også å ha litt langt hår, men maks lengde for meg er til puppene.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Synes det hørtes veldig fint ut sånn som du beskrev du ville ha det. En skrå pannelugg er også pent på firkantede ansikt ;)

sånn som dette?

Skrevet
Synes det hørtes veldig fint ut sånn som du beskrev du ville ha det. En skrå pannelugg er også pent på firkantede ansikt ;)

sånn som dette?

Ja, men bare i brunt og bitte litt lenger...

Skrevet

Jeg har også firkantet ansikt, grønne øyne med litt blått i og brunt hår til skuldrene. Jeg har lovet meg selv å aldri klippe håret kortere enn under hakeparti. Med mitt firkantet ansikt så kler jeg best litt lengde på håret.

Synes den sveisen som ble vist på bildet her så veldig fin ut, bare en tanke lengre? Kjempestilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...