Gjest _frøkna_fra_havet Skrevet 11. desember 2009 #1 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei!! Jeg skal avgårde på julebord i kveld, og skal ha kjole på meg. En kjole som det ikke går å ha BH under. Og i disse tider med kulde og frost trenger jeg et godt tips for ikke å vise brystvortene under kjolen når jeg fryser..!! Anyone?? Har hørt at det finnes lapper man kan klistre på.. men det har jeg ikke tid til å kjøpe i og med at jeg må dra snart. Går det med plasterteip? :gjeiper: Eller blir det baare vondt og ekkelt når den tas av..? Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 11. desember 2009 #2 Del Skrevet 11. desember 2009 Er vel ikke noe galt at brystvortene vises vel? Det er jo helt normalt, spesiellt når det er kaldt. Tviler på at teip vil fungere, men du kan jo prøve forskjellige ting du har hjemme, gå ut mellom hver gang og se om brystvortene vises... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _frøkna_fra_havet Skrevet 11. desember 2009 #3 Del Skrevet 11. desember 2009 Er vel ikke noe galt at brystvortene vises vel? Det er jo helt normalt, spesiellt når det er kaldt. Neida, er vel egentlig ikke SÅ farlig, men det var likson meningen at jeg skulle prøve å unngå det da :gjeiper: Tviler på at teip vil fungere, men du kan jo prøve forskjellige ting du har hjemme, gå ut mellom hver gang og se om brystvortene vises... Synes jeg ser meg i løpinga..!!! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _frøkna_fra_havet Skrevet 11. desember 2009 #4 Del Skrevet 11. desember 2009 Det må da være noen som har vært borti dette og løst det? Kjolen har stropper så den holder seg oppe, er av helt glatt stoff, sateng-aktig. Lommetørkle fungerer ikke! Noen tips? Noen som har prøvd plastertape? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 11. desember 2009 #5 Del Skrevet 11. desember 2009 Synes jeg ser meg i løpinga..!!! hehehe Skulle heller likt å sett naboen din som ser deg komme løpende ut og stirrer på brystene dine, løper inn igjen, ut igjen og nistirrer på brystene dine igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #6 Del Skrevet 11. desember 2009 Sånne pads man har sminkefjerner på. Funker utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _frøkna_fra_havet Skrevet 12. desember 2009 #7 Del Skrevet 12. desember 2009 Sånne pads man har sminkefjerner på. Funker utmerket! Testa faktisk ut dette, men det vistes for godt.. så jeg dro bare uten ekstra "puppelokk" - og det gikk heeelt fint! Fikk flere kompimenter for kjempefin kjole, og ikke bare fra mannfolka :gjeiper: Lokalet var forøvrig også veldig varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 12. desember 2009 #8 Del Skrevet 12. desember 2009 Tips til neste gang: BH man limer på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå