Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne står det mange steder at man skal holde seg unne mineralolje osv. Men kan noen hjelpe meg med å finne en god nettside der jeg kan skjekke så mange ingredienser som mulig? Jeg er nok over normalen opptatt av at produktene jeg velger ikke inneholder farlige stoffer. Spesielt når det kommer til parfyme er det noe jeg lurer på: Jeg har fire parfymer jeg liker veldig godt men de inneholder visstnok skadelige stoffer. Hva skal jeg gjøre? Er det virkelig så farlig som folk skal ha det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, takk for svar! (:

Skrevet

Stoler ikke helt på denne. Her står det jo at omentrent alle Declorprodukter er Irritating og Comedogenic, mens Lorealkremene med Petrolatum ikke kommer it som Comedogenic... Skurrer litt for meg :P

Skrevet (endret)

Om det stemmer det som står på de sidene, vet jeg ikke. Men man kan jo bruke dem for å se hvilke ingredienser de forskjellige produktene har. Så kan man heller bedømme selv hvilke ingredienser man synes er bra eller ikke.

Forresten, inne på L'oreal-siden, så ser det ut som at de diagrammene over ikke virker. Men hvis du holder markøren over de blå og røde ingrediensene, så ser du at det er mange av ingrediensene som er veldig "comodogenic". Mye mer enn produktene til Decleor.

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...