toyses Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Hvilket motemagasin liker du best? og hvorfor? Hvilket motemagasin liker du dårligst? og hvorfor?
KaDust Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Jeg liker ELLE best. Jeg vet ikke hvorfor, det er det eneste bladet som appellerer til meg, bare. Hvilke jeg misliker. Jeg vet jo helt ærlig ikke om andre moteblader, så jeg vet ikke
Ida* Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Hvilket motemagasin liker du best? og hvorfor? Hvilket motemagasin liker du dårligst? og hvorfor? Jeg liker Costume best fordi jeg syns det er det eneste "ekte" motebladet, mange av de andre står det så mye annet (tull) i etter min mening.. Costume er oppdatert, inspirerende og fokuserer ikke bare på designerklær, det syns jeg er kjempebra. Nå vet jeg ikke om Cosmopolitan kan kalles motemagasin, men der syns jeg det blir for mye fjortisgreier av typen "er han den rette for deg" og "dette liker menn". Ikke helt min stil, men så nærmer jeg meg også 30 da
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Costume på første plass, fordi de er et rent mote(&skjønnhets)magasin, og har mange bra stylinger i både forskjellige stiler og prisklasser. Elle kommer på andre plass, synes de også er ganske flinke på mote, også har de ganske annet greit lesestoff også da. Skulle gjerne lest litt engelske magasiner også, men engelsken min er ikke på topp for å si det sånn.. Det dårligste? Kan ikke plukke ut ett, men er ikke så glad i disse bladene som er sånn veldig "10 måter å tilfredsstille han på" osv., om de i det hele tatt kan kvalifiseres som motemagasiner da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå