Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 det står dette: reenter office for mac product key hva betyr det? hva gjør jeg? trenger å få åpner flere Power Pointer! leser til eksamen.. krise!
feuerstein Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Det er ikke verre enn at du taster inn den lange koden (25 tegn, i grupper på 5, såvidt jeg husker) som fulgte med da du kjøpte Office.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Det er ikke verre enn at du taster inn den lange koden (25 tegn, i grupper på 5, såvidt jeg husker) som fulgte med da du kjøpte Office. da er vel egentlig problemet mitt at jeg ikke har den her :S
charlott Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Du kan vel åpne powerpoint-filer med Openoffice, mener jeg. Det kan du laste ned gratis, hvis du ikke har det allerede. http://no.openoffice.org
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Du kan vel åpne powerpoint-filer med Openoffice, mener jeg. Det kan du laste ned gratis, hvis du ikke har det allerede. http://no.openoffice.org men jeg har mac! har lyst til å begynne å gråte nå, har ikke word lenger en gang :`(
Cata Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 men jeg har mac! har lyst til å begynne å gråte nå, har ikke word lenger en gang :`( Du kan laste ned OpenOffice for mac. Dvs helst kan du vel bruke NeoOffice som er en spesialversjon beregnet på mac.
feuerstein Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Og her er vanlig OpenOffice.org for Mac. Denne versjonen forutsetter at macen ikke er veldig gammel, tror det er drøye 3 år som grensen (Intel er ok, PPC er ikke ok).
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 for å få office igjen må jeg kanskje laste det ned..?.eller eventuelt kjøpe det? men er så sykt dyrt! er så irritert og frustrert nå!!!! men takk til dere som har svart!
Mistymya Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 for å få office igjen må jeg kanskje laste det ned..?.eller eventuelt kjøpe det? men er så sykt dyrt! er så irritert og frustrert nå!!!! men takk til dere som har svart! Hvis du har en google-konto (gmail / google calendar e.l.) (eller oppretter en), kan du laste opp og åpne dokumenter i google docs. Ingen installering og helt gratis
Eplefe Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Open Office/Neo Office er gratisprogrammer som fungerer for mac og kan åpne powerpoint. Pust rolig.
aluminium Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 for å få office igjen må jeg kanskje laste det ned..?.eller eventuelt kjøpe det? men er så sykt dyrt! er så irritert og frustrert nå!!!! men takk til dere som har svart! Har du ikke serienummer til Office? Det er isåfall ikke noe problem å skaffe. Du kan eventuelt laste ned en ny versjon, men det er faktisk enklere å skaffe et serienummer til programvaren du allerede har. KG tillater vel ikke slikt snakk, tipper jeg rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå