Gjest registudenten Skrevet 11. desember 2009 #1 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hei Jeg er elev ved en filmskole i Oslo, og holder på å lage en film fra 2.verdenskrig på skolen... Men vi sliter litt med å finne steder å spille inn.. Derfor tenkte jeg at jeg skulle høre her om noen hadde noen gode tips, eller visste om noen steder som passer. Her er en beskrivelse av de locations jeg trenger: En kjeller, med to dører. Altså, en dør i hver ende av rommet. (slik at noen kan komme inn den ene døren mens noen andre springer ut den andre døren) Et rom som kan brukes som et litt fint kontor. Det er en Gestappo-offiser som skal være på kontoret, men vi har møbler og slikt selv. Jeg trenger bare et rom med litt 40-talls tapet, ikke en kjeller eller en bod, men et litt fint rom. I filmen er dette egentlig på Victoria Terrasse. En celle. I filmen er dette en av cellene på Grini. Det viktigste er at det er litt gammeldags cellefølelse. Det trenger ikke å være en celledør, det er selve rommet som er viktig... Vet du om et sted man kan få tak i noen av disse locations? Eller har du f.eks en kjeller som passer? Ta kontakt med oss så fort som mulig [email protected] Takk for oppmerksomheten. Innlegget er endret iht KGs regler. Furstina, mod Endret 11. desember 2009 av Furstina Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/457655-trenger-noen-steder-%C3%A5-spille-inn-film/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå