Gjest Gjest_nu Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Når man fantaserer er jo alt lov. Fortell om din mest skitne fantasi.
Gjest MikeWaters Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Når man fantaserer er jo alt lov. Fortell om din mest skitne fantasi. Tja si det, men det kunne vært artig å teste sex i mørket under dyna for en gangs skyld
kisskissbangbang Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Tja si det, men det kunne vært artig å teste sex i mørket under dyna for en gangs skyld Det gjorde vi her en dag, en helt ny og veldig spennende opplevelse! Mannen min har mast om det i evigheter, så gav ham det i førjulsgave. Følte meg ordentlig skitten og tøsete!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 At jeg(mot min vilje) blir bindt med sprikende ben,rumpa i været. Hund som nislikker meg i fitta og i rompa etter at overgriperen har smurt meg med skinkeost. Analpenetrasjon fra hunden etterpå mens en annen fortsetter og slikke meg i fitta. Jeg er motvillig først, menkan ikke annet enn å nyte det ettervert... Er jeg helt skrudd?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 At jeg(mot min vilje) blir bindt med sprikende ben,rumpa i været. Hund som nislikker meg i fitta og i rompa etter at overgriperen har smurt meg med skinkeost. Analpenetrasjon fra hunden etterpå mens en annen fortsetter og slikke meg i fitta. Jeg er motvillig først, menkan ikke annet enn å nyte det ettervert... Er jeg helt skrudd? En fantasi er en fantasi...så lenge du ikke praktiskerer så. 1
Gjest Charter Sven Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Min fantasi er at vi er på sommerferie på Playa Dekadence. Hvor dama ligger og soler seg ved bassengkanten mens det renner sæd ut av fitta hennes, mens unge veltrente kelnere serverer henne det hun bestiller fra restauranten mens de tykke halvstive omskjærte solbrune pikkene deres dingler foran ansiktet hennes. At jeg mates med eksotiske frukter av unge gylne glattbarberte spanske jomfruer som har gnidd inn hver fruktbit med sine deiligste intime safter.
Gjest Bond Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Tråden ryddet for innlegg som inneholder e-postadresse, og avsporinger Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå