Gjest Bekymringsfull Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Kom hjem til en aldri så lur og lykkelig samboer i går. Han tok meg i hånden og lurte på om jeg kunne tenke meg og være med å kikke på ringer . Jeg ble jo overlykkelig og smilte og sa ja Så det blir til helga :D Jeg elsker denne gutten, jeg har aldri hatt det slik før. Men jeg lurer på.. Hvordan sa dere det til folk? At dere var forlovet? Nå har ikke vi vært sammen i all evighet, men det føles rett. Jeg vet at familien hans kommer til å bli glade på våre vegne.. Men har en følelse av at min far kommer til å komme med en eller annen kommentar, som alltid.. Hvordan si det?
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 (endret) Enten så sier du ikke noe og venter til de ser ringen, eller så sier du: "Vi har forlovet oss!" OG gratulerer, selvsagt! Endret 11. desember 2009 av KateW
Gjest Bekymringsfull Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er vel egentlig ikke så mange måter å si det på.. hehe.. Er bare litt i tåken om dagen tror jeg :D hihi Takk skal du ha
Nelly Pelly Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Jeg lurte også på hvordan jeg skulle si det, spesielt til pappan min. Endte bare med at jeg sa, "Vet du hva? Vi skal gifte oss". Enkelt og greit
Gjest Bekymringsfull Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Jeg lurte også på hvordan jeg skulle si det, spesielt til pappan min. Endte bare med at jeg sa, "Vet du hva? Vi skal gifte oss". Enkelt og greit * Det enkle er ofte det beste * Hvordan reagerte han da?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Kom hjem til en aldri så lur og lykkelig samboer i går. Han tok meg i hånden og lurte på om jeg kunne tenke meg og være med å kikke på ringer . Jeg ble jo overlykkelig og smilte og sa ja Så det blir til helga :D Jeg elsker denne gutten, jeg har aldri hatt det slik før. Men jeg lurer på.. Hvordan sa dere det til folk? At dere var forlovet? Nå har ikke vi vært sammen i all evighet, men det føles rett. Jeg vet at familien hans kommer til å bli glade på våre vegne.. Men har en følelse av at min far kommer til å komme med en eller annen kommentar, som alltid.. Hvordan si det? Bytta status fra "i ett forhold" til "forlovet" på facebook. Gidder ikkje gå å fortelle det til folk, så det er nok ikkje alle som veit det :gjeiper:
Gjest luremegpå Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Bytta status fra "i ett forhold" til "forlovet" på facebook. Gidder ikkje gå å fortelle det til folk, så det er nok ikkje alle som veit det :gjeiper: Hei Gratulerer! Det har ikke noe å si så lenge du vet det er han som er den rette! Del det med verden, dette er jo en god nyhet, og ja, folk som ikke blir glade, eller faktisk kommer med en kommentar, det er de som egentlig er glade. Men viser en snodig måte å reagere på. Men du vet, foreldrene våre har alltid en mening, de skal ikke vær enige i alt du gjør Det er bare sånn det er det;) Kan tenke meg du stråler som bare det, og at kjæresten din er en ekte mann som gjør noe sliK:)!!
Nelly Pelly Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 * Det enkle er ofte det beste * Hvordan reagerte han da? Hehe.. Han sa: " jaja, dere er gamle nok". Tror han ble ganske så overrasket ettersom vi bare hadde vært sammen i 4mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå