Gå til innhold

merkelig karrunge adferd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har en kattunge på 3 mnd. hun er rampete men kosete og full av liv. ida gjorde hun noe veldig rart. hun tok poten sin i vannskåla og tok vann utover hele gulvet. tørket opp og skiftet alt, men så gjorde hun det samme igjen. tørket opp igjen og la et håndkle under mateskåla.

hun prøvde seg igjrn, men sa nei og da gikk hun bort. Det er vel ikke noe som plager henne ved en slik oppførsel? eller er hun bare oppmerksomhet syk?

Hun er "fæl" til å "prate", og mumler og piper om hverandre når jeg roper på henne, så kommer hun løpenede og legger seg i fanget mitt.

Ble bare så redd for at hun kanskje ikke hadde det så bra eller noe sånt med den merkelig vannkastinga.

noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet
hei. har en kattunge på 3 mnd. hun er rampete men kosete og full av liv. ida gjorde hun noe veldig rart. hun tok poten sin i vannskåla og tok vann utover hele gulvet. tørket opp og skiftet alt, men så gjorde hun det samme igjen. tørket opp igjen og la et håndkle under mateskåla.

hun prøvde seg igjrn, men sa nei og da gikk hun bort. Det er vel ikke noe som plager henne ved en slik oppførsel? eller er hun bare oppmerksomhet syk?

Hun er "fæl" til å "prate", og mumler og piper om hverandre når jeg roper på henne, så kommer hun løpenede og legger seg i fanget mitt.

Ble bare så redd for at hun kanskje ikke hadde det så bra eller noe sånt med den merkelig vannkastinga.

noen som har opplevd det samme?

Å jada. Har absolutt opplevd det samme ja :)

Tror det er ganske vanlig (morsomt å leke med vann, og så må det jo undersøkes hva det "rare" i skålen er for noe :fnise: ).

Husk at hun er jo ikke så gammel ennå, i oppførsel veldig mye et lite barn, og barn leker :)

Hun høres ut som en pus som har det godt, og som setter pris på deg som menneske (pratingen hennes og kosingen på fanget ditt) :)

Skrevet

ja hun har det supergodt.-) hun be funnet i skoegen av en eldre dame som leverte hun til dyreklinikken. var der med min venns katt og så henne. måtte bare adoptere henne. hun kom seg fort, men vet jo ikke hva hun har vært igjennom. var bare 4-5 uker da hun ble funnet iskald.blir vel nærmere henne som "mammaen" hennes når jeg har hatt hun fra hun var så ung, de er vel egentlig leveringsklare ettter 12 uker.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heija!

En av mine er 9 og et halvt år, og hun har akkurat den oppførselen du beskriver, på en prikk!

Så nei, tror ikke det er noe galt med katten din :)

Skrevet

Høres helt normalt ut det, da jeg hadde første kullet med kattunger hadde de en periode hvor de skulle velte vannskåla så snart jeg fylte den opp. Så jeg måtte tilslutt kjøpe en skål som var så tung i bånn at de ikke fikk velta den. Hun ene er nå fem år gammel, og prøver seg fortsatt på dette i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...