Gå til innhold

Bryllup i Oslo i Juni....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Skriver ikke dette for å være slem, men jeg stiller meg undrende til at jeg ikke har sett noen tenke på dette før.

I Juni skal verdensbanken holde møte i Oslo, ikke sikker på datoen for det var oppgitt ulike datoer på nettet. Surfet litt rundt for å sjekke og leste at mobiliseringen til demonstrasjonene var i gang for lenge siden. Og vi husker vel alle med gru hvordan det gikk for seg i Gøteborg og Praha. Tror det blir litt kaos i byen da. Og om demonstrantene som kommer skulle finne på å bare være greie alle sammen (...) så vil sikkerhetsopplegget være temmelig strengt og gjøre det vanskelig å ferdes i Oslo de dagene.

Jeg vil i allefall prøvd å unngå frisører og fotografer i sentrum og rundt møte-stedet i disse dagene. Tror det blir mye tull i dagene før, under og etter møtet.

Bae et tips

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi flyttet vårt bryllup på grunn av dette! Vi hadde akkurat bestemt datoen, 22.juni, da det ble kjent at møtet skulle være i Oslo, men vi hadde ikke ordnet med Tinghuset. Vi ordnet det i full fart slik at vi fikk flyttet det til 15. juni i stedet. I og med at både vielsen og festen, frisør og alt mulig ligger i sentrum tok vi ikke sjansen på den opprinnelige datoen. Heldigvis fikk vi vite dette i god tid.

B.

Skrevet

Er det noen som vet dato for dette, og hvor lenge det varer? Starter det 22. juni?

Ble litt engstelig nå, vi skal gifte oss 29. juni...

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Møtet er fra 24 til 26 juni, men demonstrantene er nok på plass litt før. 29. juni bør det hele være over.

B.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...